احتمال برگزاری جام ملت های اروپا در یک کشور، آذربایجان و روسیه در صدر حذف شوندگان احتمالی میزبانی یورو 2020

به گزارش بانیما، احتمال برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا (2020) در یک کشور به جای 12 کشور وجود دارد.

احتمال برگزاری جام ملت های اروپا در یک کشور، آذربایجان و روسیه در صدر حذف شوندگان احتمالی میزبانی یورو 2020

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا بهار 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه سان انگلیس، ممکن است شکل برگزاری دیدارهای رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا 2020 که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد، تغییر کند.

بر اساس گزارش این روزنامه انگلیسی، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با توجه به همه گیری دنیای ویروس کرونا، در حال آنالیز طرح کاهش شهرهای میزبان دیدارهای یورو 2020 است. این رقابت ها طبق برنامه قبلی باید در 12 کشور اروپایی از جمله روسیه برگزار گردد. بدترین حالت در نظر گرفته شده از سوی یوفا برای یورو 2020، برگزاری آن در چهار استادیوم یک کشور است که این اقدام با هدف کاهش سفرهای بین کشورهای میزبان جام ملت های اروپا 2020، می تواند در دوره همه گیری ویروس کرونا عملیاتی گردد.

هم اکنون باکو پایتخت آذربایجان به عنوان یکی از 12 شهر میزبان یورو 2020، در مناقشه جنگی با ارمنستان قرار گرفته است و سن پترزبورگ هم می تواند یکی دیگر از شهرهایی باشد که میزبانی از این رقابت ها را از دست خواهند داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13015

به "احتمال برگزاری جام ملت های اروپا در یک کشور، آذربایجان و روسیه در صدر حذف شوندگان احتمالی میزبانی یورو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری جام ملت های اروپا در یک کشور، آذربایجان و روسیه در صدر حذف شوندگان احتمالی میزبانی یورو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید