استخدام 100 هزار کارمند جدید در فروشگاه اینترنتی آمازون

به گزارش بانیما، آمازون اظهار داشت برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای خرید آنلاین، 100 هزار نفر را استخدام خواهد نمود.

استخدام 100 هزار کارمند جدید در فروشگاه اینترنتی آمازون

به گزارش خبرنگاران، آمازون که بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا است و توسط جف بزوس اداره می گردد گفت موقعیتهای جدید شامل مشاغل تمام وقت و نیمه وقت در آمریکا و کانادا و سمتهای شغلی در 100 مرکز آماده سازی بسته ها و تاسیسات دیگری است که در سپتامبر گگردده شده اند.

حقوق آمازون برای مشاغل پیشنهادی از حداقل ساعتی 15 دلار آغاز می گردد و شامل پاداش حداکثر هزار دلاری برای استخدامهای جدید در شهرهای منتخب است.

این چهارمین اعلام استخدام نیروی کار جدید توسط آمازون در آمریکا از ابتدای سال 2020 تا به امروز بوده و یکی از فصلهای شلوغ خرید اعلام شده است.

شرکت یونایتد پارسل سرویس هفته گذشته گفت انتظار دارد بیش از 100 هزار نفر دیگر را استخدام کند تا جوابگوی افزایش جابجایی مرسولات در طول اوج فصل خرید باشد.

آمازون چند روز پیش اعلام نموده بود 33 هزار مشاغل اداری و فناوری ایجاد می نماید. این شرکت در مارس و آوریل هم از استخدام 100 هزار و 75 هزار نفر برای مشاغل جدید خبر داده بود.

دیوید کلارک، نایب رئیس ارشد فعالیتهای دنیای آمازون اظهار کرد: آمازون تنها در ماه جاری 100 ساختمان جدید افتتاح می نماید.

طبق آمار فکت ست، ارزش سهام آمازون از ابتدای سال جاری تا به امروز 70 درصد صعود نموده زیرا صدها میلیون نفر در بحبوحه شیوع ویروس در خانه مانده و ترجیح داده اند به خرید اینترنتی بپردازند.

خرید اینترنتی در زمان قرنطینه به افزایش 40 درصدی فروش آمازون در سه ماهه دوم و رسیدن آن به 88.9 میلیارد دلار یاری کرد و این شرکت آمریکایی در سه ماهه منتهی به ژوئن درآمد خالص 5.2 میلیارد دلار را ثبت کرد.

رشد قیمت سهام آمازون یاری کرد بزوس 65 ساله که در حال حاضر ثروتمندترین مرد دنیا است، در 26 اوت پس از رشد چشمگیر ارزش سهام فناوری در آمریکا شاهد عبور ثروت شخصی خود از مرز 200 میلیارد دلار باشد و بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، نخستین شخصی بود که ثروتش از آستانه 200 میلیارد دلار عبور کرد. ثروت شخصی وی روز دوشنبه 184 میلیارد دلار بود که بالاتر از ثروت 122 میلیارد دلاری بیل گیتس، موسس مایکروسافت و ثروت 101 میلیارد دلاری مارک زاکربرگ، موسس فیس بوک بود.

آمازون از سال 2010 بیش از 600 هزار شغل مستقیم در آمریکا ایجاد نموده و بیش از 350 میلیارد دلار در بیش از 40 ایالت سرمایه گذاری نموده است که این شرکت را به یکی از بزرگترین کارفرمایان بخش خصوصی دنیا مبدل می نماید.

بر اساس گزارش مارکت واچ، این شرکت هفته گذشته گفت تا سرانجام سال 2020 هفت هزار شغل دائم در انگلیس ایجاد می نماید و مجموع کارکنانش در این کشور را به بیش از 40 هزار نفر می رسد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11922

به "استخدام 100 هزار کارمند جدید در فروشگاه اینترنتی آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام 100 هزار کارمند جدید در فروشگاه اینترنتی آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید