افتتاح 14 طرح تجهیز اراضی به سیستم آبیاری نوین در فارسان

به گزارش بانیما، رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از افتتاح 14 طرح تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم آبیاری نوین در فارسان اطلاع داد.

افتتاح 14 طرح تجهیز اراضی به سیستم آبیاری نوین در فارسان

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، ذبیح الله غریب اظهار کرد: طرح 300 قطعه ای شترمرغ پرواری در اراضی باباحیدر از توابع شهرستان فارسان با اعتبار 12 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی گفت: بهره مندی سه خانوار و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم 8 نفر از مزایای مهم این طرح به شمار می رود.

غریب اعلام کرد: اعتبار کل در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح 12 میلیارد ریال است که حدود 4 میلیارد ریال آورده شخصی و 8 میلیارد ریال تسهیلات بانکی بوده است. طرح 300 راسی پرواربندی گوسفند در روستای راستاب از توابع شهرستان فارسان و بخش جونقان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 478 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از مجموع 5 میلیارد و 480 میلیون ریال مبلغ یک میلیارد 280 میلیون ریال آورده شخصی و مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی بوده است و با بهره برداری از این طرح اشتغال مستقیم و غیر مستقیم 8 نفر و بهره مندی 3 خانوار فراهم خواهد شد.

وی گفت: همچنین 5 طرح کانال آبرسانی و 14 طرح سامانه های نوین آبیاری در شهرستان فارسان در مجموع 21 طرح با اعتبار بالغ بر 48 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10285

به "افتتاح 14 طرح تجهیز اراضی به سیستم آبیاری نوین در فارسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 14 طرح تجهیز اراضی به سیستم آبیاری نوین در فارسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید