افزایش 6 درصدی جمعیت دانش آموزی شهرستان بروجرد

به گزارش بانیما، مدیرآموش و پرورش بروجرد گفت: توجه به آموزش و پرورش از وجوه پیروزی انقلاب است.

افزایش 6 درصدی جمعیت دانش آموزی شهرستان بروجرد

به گزارش خبرنگاران منطقه لرستان، دکتر مهرافزون در مراسم نواختن زنگ مهر در این شهرستان، با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران که در سال های دفاع مقدس جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند، اظهار کرد: هر سال در آغاز سال تحصیلی فضای پرنشاط و پر انرژی را برای محیط های علمی و آموزشی شاهد هستیم.

وی توضیح داد: توجه به آموزش و پرورش از وجوه پیروزی انقلاب است.

مدیرآموش و پرورش بروجرد بیان نمود: جوانان آینده ساز کشور هستند و امیدواریم در سایه تلاش و تلاش خود توفیقات بیشتری برایشان فراهم گردد.

مهرافزون اضافه نمود: مجموعه های علمی کشور ازجمله عالی و آموزش و پرورش توأم با هم و همکاری هم زمینه رشد و ارتقای علمی کشور را فراهم می نمایند.

وی بیان نمود: اهمیت آموزش در پویایی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی بر هیچ کسی پوشیده نبوده و در این میان معلمان از صندلی ویژه تربیتی برخوردار هستند.

مدیرآموش و پرورش بروجرد ادامه داد: در نخستین روز از ماه مهر بیش از 55 هزار دانش آموز بروجردی سال تحصیلی جدید را با شعار مهر حسینی آغاز کردند.

مهرافزون مطرح نمود: جمعیت دانش آموزی این شهرستان در سال تحصیلی 98- 99 در مقاطع مختلف نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از این تعداد دانش آموز 5180 نفر کلاس اولی هستند، اضافه نمود: از مجموع جمعیت دانش آموزی این شهرستان 8863 نفر در روستا و مابقی در 149 باب مدرسه روستایی و 389 باب مدرسه شهری در قالب بیش از 2000 کلاس درس فعالیت تحصیلی خود را آغاز کردند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد توضیح داد: جمعیت دانش آموزان مقطع ابتدایی 29 هزار و 205 نفر است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5098

به "افزایش 6 درصدی جمعیت دانش آموزی شهرستان بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 6 درصدی جمعیت دانش آموزی شهرستان بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید