امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اول مرداد شروع می گردد

به گزارش بانیما، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: امتحانات سرانجام نیمسال این دانشگاه از اول تا 30 مرداد و با برنامه ریزی دانشکده ها صورت خواهد گرفت.

امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اول مرداد شروع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اطلاعیه ای در مورد فرایند ادامه ترم تحصیلی جاری بیان کرد: دوره های کارآموزی و کارورزی این دانشگاه از 17 خرداد با برنامه ریزی دانشکده ها و رعایت پروتکل های بهداشتی شروع می گردد.

طبق این اطلاعیه، اسکان دانشجویان دوره های کارآموزی و کارورزی در خوابگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و با 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها انجام خواهد شد. به این منظور لیست دانشجویان توسط دانشکده ها به معاونت دانشجویی فرهنگی اعلام می گردد.

براساس اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، توزیع وعده های ناهار و شام آقایان در محل خوابگاه و در ظرف دانشجو صورت خواهد گرفت؛ لذا دانشجویان پسر از سلف سرویس استفاده نخواهند کرد. همچنین، به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی، وعده ناهار خواهران در سلف سرویس خواهران و برادران واقع در پردیس مرکزی دانشگاه توزیع می گردد.

کلاس های تئوری نیز همچنان به وسیله سامانه آموزش مجازی دانشگاه تا اتمام جلسات و پوشش کامل محتوای آموزشی ادامه خواهد یافت. کلاس های مربوط به دروس عملی و آزمایشگاهی با برنامه ریزی و اعلام دانشکده ها شروع خواهد شد. امتحانات خاتمه نیمسال از اول تا 30 مرداد و با برنامه ریزی دانشکده ها صورت خواهد گرفت. گفتنی است امتحانات هر دانشکده نهایتا در قالب دو هفته اول یا دوم مرداد برنامه ریزی خواهد شد. با توجه به اینکه بیشتر دروس دانشجویان دانشکده دندانپزشکی بصورت تئوری-عملی هستند، امتحانات این دانشکده از تاریخ یکم تا 15 شهریور ماه برگزار خواهند شد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9974

به "امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اول مرداد شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات پایانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از اول مرداد شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید