انسان دوستی از منظر مولانا به روایت دکتر قربان ولیئی

به گزارش بانیما، موسسه سروش مولانا نشست انسان دوستی از منظر مولانا را با سخنرانی قربان ولیئی برگزار می کند. این سخنرانی پنجشنبه 23 مرداد از صفحه اینستاگرام موسسه پخش می شود.

انسان دوستی از منظر مولانا به روایت دکتر قربان ولیئی

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، قربان ولیئی عضو هیأت علمی دانشگاه زنجان، از ساعت 21 پنجشنبه 23 مرداد 1399 در موضوع انسان دوستی از منظر مولانا سخنرانی می کند. این سخنرانی در اینستاگرام مؤسسه سروش مولانا به نشانی https://instagram.com/sorooshemowlana پخش می شود.

قربان ولیئی در شهر صحنه از توابع کرمانشاه به دنیا آمد. او از شاعران معاصر فارسی زبان است که در وصف امام حسین (ع)، اشعاری را سروده است. تحصیلات خود را تا دیپلم تجربی در زادگاهش گذراند. آنگاه در رشته برق فوق دیپلم گرفت اما کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته زبان و ادبیات فارسی پی گرفت و سپس تحصیلات خود را در همان رشته تا سطح دکترا در دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد. او علاوه بر تدریس در دانشگاه در فرهنگسراهای مختلف تهران به تدریس غزلیات حافظ و شرح مثنوی مولوی پرداخته است.

گفتم به لحظه نام تو را، جاودانه شد، ترنم داوودی سکوت، باید نوشت نام تو را با پرنده ها، با دو چشم دچار یکتایی، جوان شدن جاودانگی و ضربات ذات و غزل مثنوی عاشورایی از جمله کتاب های منتشر شده اوست.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11519

به "انسان دوستی از منظر مولانا به روایت دکتر قربان ولیئی" امتیاز دهید

1 کاربر به "انسان دوستی از منظر مولانا به روایت دکتر قربان ولیئی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسان دوستی از منظر مولانا به روایت دکتر قربان ولیئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید