انسجام دستگاه های خدمات رسان در یزد برای توسعه گردشگری قابل تحسین است

به گزارش بانیما، مشاور اجرایی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: انسجام و اتحاد دستگاه های خدمات رسان در یزد برای توسعه گردشگری قابل تحسین است.

انسجام دستگاه های خدمات رسان در یزد برای توسعه گردشگری قابل تحسین است

خبرنگاران یزد - سید محمد کاظم خلدی نسب، مشاور اجرایی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی در جلسه ستاد خدمات سفر که در استانداری یزد برگزار گردید، گفت: انسجام در ارائه همکاری های مشترک بین دستگاه های مختلف به منظور توسعه گردشگری در استان یزد وجود دارد، که این امر قابل تقدیر است.

خلدی نسب گفت: مقدمات پذیرش مسافر در نوروز 1401 در حال فراهم شدن است که اولویت همه ما سلامت مردم است و باید در پذیرش مسافر در ایام نوروز دستورالعمل ها رعایت گردد.

او با اشاره به اینکه سفر عامل شیوع کرونا نیست و رعایت نکردن دستورالعمل ها موجب شیوع کرونا می گردد، از تنظیم چهار شیوه نامه با عنوان آموزش های سفر برای عموم مردم، سفر ایمن، هوشمند و مسوولانه با هدف فراهم کردن مراکز اقامتی ایمن برای مردم اطلاع داد.

او گفت: محور 15 کیلومتری گردشگری با هدف ایجاد گردشگری در دسترس اقدام جالبی بود که با نصب علائم برای افراد کم توان و کم برخوردار ایجاد شده است.

خلدی نسب گفت: تدابیر و فعالیت های دولت سیزدهم برای واکسیناسیون کرونا و واکسینه شدن 70 درصد جمعیت کشور، نوید خوبی برای سفر در نوروز 1401 و آمادگی دستگاه ها با هدف خدمات به مسافران است.

و

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18730

به "انسجام دستگاه های خدمات رسان در یزد برای توسعه گردشگری قابل تحسین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسجام دستگاه های خدمات رسان در یزد برای توسعه گردشگری قابل تحسین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید