بادامکی: بعضی حواشی پرسپولیس طبیعی است، باشگاه باید زودتر خواسته کالدرون را عملی کند

به گزارش بانیما، بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: اگر کالدرون مهاجم می خواهد باید باشگاه زودتر برای رفع شدن این خواسته اقدام کند.

بادامکی: بعضی حواشی پرسپولیس طبیعی است، باشگاه باید زودتر خواسته کالدرون را عملی کند

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس و اینکه این تیم پیش از آغاز فصل با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم می نماید, گفت: طبیعی است که در سال های قبل پرسپولیس کادر فنی مشخصی داشته و همین ثبات باعث شده بود تا حتی اگر مدیریت باشگاه هم عوض می شد, پرسپولیس باز هم روند خودش را ادامه دهد. کادر فنی قبل شناخت خوبی از تیم و بازیکنان داشت و همچنین بازیکنان می دانستند که مربی شان از آنها چه می خواهد. علاوه پرسپولیس در این سال ها در جابجایی جابه جایی زیادی نداشته و همواره ساختار تیم حفظ شده است.

وی با اشاره به حضور کالدرون در پرسپولیس تاکید نمود: زمانی که بعد از چند سال در کادر فنی تغییرات به وجود می آید به هر حال تیم دچار تحول می گردد, مخصوصاً اینکه مربی, یک فرد خارجی است و از فوتبال و فرهنگ ایران نیز شناخت کافی ندارد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره اینکه کالدرون نسبت به بعضی مسائل در باشگاه از جمله عدم جذب مهاجم اعتراض داشته است, گفت: اینکه باشگاه تاکنون پیروز نشده بازیکن جذب کند, بحثی جداست اما کالدرون بدون تحقیق پرسپولیس را انتخاب ننموده است. این تیم قهرمان ایران و فینالیست آسیاست و اینکه نتواند یک بازیکن جذب کند, خیلی غیرحرفه ای به نظر می آید. کالدرون در تمرینات و اردو ها از تیم شناخت پیدا نموده و نقاط ضعف تیم را پیدا نموده و درخواست جذب بازیکن داشته است، بنابراین اگر کالدرون مهاجم می خواهد باید این کار صورت بگیرد و باشگاه زودتر برای رفع شدن خواسته مربی اقدام کند.

بادامکی با بیان اینکه برای پرسپولیس در این شرایط بهتر است یک مهاجم خوب خارجی جذب گردد تا یک بازیکن داخلی عنوان نمود: در حال حاضر در داخل ایران مهاجم خیلی خوب که در حد پرسپولیس باشد و تیم نداشته باشد, وجود ندارد، بنابراین بهتر است باشگاه به سراغ گزینه های خوب خارجی برود.

وی راجع به انتفاداتی که به مدیریت باشگاه پرسپولیس می گردد, گفت: الان برای انتقاد از باشگاه خیلی زود است اما ما در باشگاه نیستیم و نمی دانیم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. شاید باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن خوب و تراز اول است که تا الان پیروز نشده بازیکن بگیرد ولی به هر صورت پرسپولیس از این فضایی که از ابتدای فصل دارد, می تواند ضربه بخورد و بهتر است که تیم به حاشیه نرود، البته عقب افتادن مسابقات در این شرایط می تواند برای پرسپولیس خوب باشد و این موضوع یاری می نماید تا با گذر زمان تیم به شرایط بهتری دست پیدا کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در رابطه با شعار هایی که طرفداران این تیم علیه مدیریت باشگاه سر می دهند, یادآور شد: فکر نمی کنم این کار از الان درست باشد. اینکه طرفداران هنوز مسابقات آغاز نشده علیه مدیریت یا کادر فنی شعار بدهند را من دوست ندارم, چون من در سال آخری که در پرسپولیس حضور داشتم، شاهد بودم که تیم چقدر از این حواشی ضربه خورد. با اینکه در آن سال تیم خوبی داشتیم اما این مسائل باعث شد تا نفس تیم گرفته گردد. درست است که الان طرفداران ممکن است نگران باشند اما اینکه بخواهیم از الان شعار بدهیم و به تیم استرس تزریق کنیم, کل مجموعه تحت الشعاع قرار می گیرد. امیدوارم طرفداران شکیبا باشند و به تیم زمان بدهند تا اشتباهات گذشته دوباره تکرار نگردد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3949

به "بادامکی: بعضی حواشی پرسپولیس طبیعی است، باشگاه باید زودتر خواسته کالدرون را عملی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادامکی: بعضی حواشی پرسپولیس طبیعی است، باشگاه باید زودتر خواسته کالدرون را عملی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید