بایدن ترامپ را دلقک توصیف کرد

به گزارش بانیما، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا که در انتخابات سال 2020 نامزد شده، در یک تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا را دلقک توصیف نموده است.

بایدن ترامپ را دلقک توصیف کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن نامزد پیشتاز حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا در یک تجمع انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی این کشور را دلقک خطاب نموده است.

به نوشته پایگاه خبری هیل، بایدن شنبه شب در میان حامیانش در کارولینای جنوبی اظهارات ترامپ را حرف های مسخره توصیف نموده و گفته است: لقب های زیادی هست که من مایلم به این آدم بدهم. مثلا می توانیم با دلقک شروع کنیم.

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا، اضافه کرد: وقتی او این حرف های مسخره را می زند، من دست هایم را بالا می برم و می گویم همه می دانند تو کی هستی، چون می دانند.

ترامپ بر اساس عادتی قدیمی رقبای سیاسی خود را با لقب توصیف می نماید، به عنوان نمونه او به بایدن می گوید خواب آلود. او هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا را هیلاری متقلب و چاک شومر رهبر دموکرات های سنا را هم شومر گریان توصیف می نماید.

در حالی که بیش از یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، رقابت های درونی حزب دموکرات شروع شده و تاکنون 23 نفر برای نمایندگی از این حزب در انتخابات، نامزد شده اند. بر اساس نظرسنجی ها، بایدن در صدر محبوب ترین نامزدها واقع شده است.

ق

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2814

به "بایدن ترامپ را دلقک توصیف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن ترامپ را دلقک توصیف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید