بلیط هواپیما به بوردو و چشیدن طعم دلچسب سفر

به گزارش بانیما، بوردو خوراک آن دسته از مسافرانی است که بلیط ارزان هواپیما می خرند و سفر می کنند تا به بهترین رستوران ها سر بزنند و دست پخت مشهورترین سرآشپزهای جهان را بچشند. در واقع بوردو از آن دست شهرهایی است که خوراکی ها و نوشیدنی هایش در بین هر مسافر خوش ذائقه ای معروف است و خرید بلیط ارزان هواپیما برای سفر به این شهر اروپایی یکی از خوشمزه ترین سفرهایی است که نصیب گردشگران خوش شانس خواهد شد.

بلیط هواپیما به بوردو و چشیدن طعم دلچسب سفر

کسانی که بلیط هواپیما تهران بوردو فرانسه می گیرند و وارد این شهر می شوند در همان نگاه اول متوجه قدمت این شهر اروپایی می گردند؛ بافت معماری بوردو گواه این صحبت است. شهری که در قرن 18 به شکوفایی رسید به گونه ای که آثار به جا مانده از آن دوره که از جاهای دیدنی بوردو هستند، اکنون در لیست جاذبه های یونسکو ثبت شده است.

بوردو یکی از قطب های فناوری پیشرفته، شهر تبادلات بین المللی و به عنوان یک مرکز بزرگ روشنفکری و هنری نیز مطرح است و نقاشان و نویسندگان سرشناسی در این شهر زندگی می کرده ا ند. معماری این شهر نیز از جمله میراث برجسته و قابل توجهی است که چشمان هر مسافری را که بلیط هواپیما ارزان تهران بوردو خریده است به خود خیره می کند.

بوردو شهری تاریخی است که به تاکستان هایش مشهور است. پونته ژاک شابان - دلماس بزرگترین پل بالارونده اروپا هم در این روستاست. اینجا مکانی است که بیش از هفت هزار و 500 فوت مکعب زمین پرورش اردک تبدیل به 5000 دستگاه آپارتمان و جاذبه توریستی نو شده است. تا سال 2007 نیمی از بخش نئوکلاسیک بازسازی شده این شهر در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده بود و نام آن را به عنوان بزرگترین منطقه شهری راه یافته در این فهرست شناساند. در سال 2013 بوردو پس از پاریس ، دومین شهر محبوب فرانسه لقب گرفت. اگر اهل رستوران و کافه گردی هستید هر زمان بلیط ارزان هواپیما برای بوردو خریدید، حتماً به جوئل روباکون، گوردون رمزی، کافه اپرا در گرند تئاتر بوردو و رستوران چینی فرانسوی دان سری بزنید.

شهر بوردوی فرانسه که زمانی به آن زیبای خفته گفته می شد، حالا دیگر کاملا بیدار است و با جاذبه های چشمگیر و مناظر طبیعی خود آماده پذیرایی از مسافرانی است که برای سفر به بوردو بلیط ارزان هواپیما می خرند.

بوردو فرانسه از منظر آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و هنری نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد مثل رتبه اول در حوزه پژوهش، آن هم در کشور فرانسه. به دلیل وجود جاذبه های توریستی بوردو که شهری بندری است، سالانه حدود یک میلیون نفر برای سفر به بوردو بلیط هواپیما می خرند. همچنین دانشگاه ها و مدارس عالی آن باعث شده که در زمینه های علمی نیز افرادی را به سمت خود جذب نماید. پتانسیل های دیگر شهر بوردو مانند قطب اقتصادی بودنش در جنوب غرب فرانسه، پیشرفت آن در حوزه های هوا فضا و موزه های هنری که همگی به گونه ای از جاذبه های بوردو هستند، باعث اهمیت زیاد این شهر شده اند.

در ادامه با وب سایت خبرنگاران همراه باشید تا با هم به برخی از جاذبه های توریستی بوردو نگاهی گذرا داشته باشیم:

بلیط هواپیما به بوردو و بازدید از کلیسای جامع سن آندره

این کلیسا یکی از بزرگ ترین و زیباترین بناهای شهر بوردو است. ارتفاع کلیسا حدود 124 متر است و جایگاه کر کلیسا نیز حدود 29 متر طول و 23 متر ارتفاع دارد. معماری آن برگرفته از طرح های گوتیک ساخته شده است و شاید بتوان معماری آن را به قرن های 12 تا 15 میلادی نسبت داد. برج های بلند با ارتفاع 81 متری طور کامل کلیسا را احاطه کرده اند.

بلیط هواپیما به بوردو و بازدید از گراند تئاتر

گراند تئاتر در واقع یکی از بزرگ ترین سالن های تئاتر و اپرا در شهر بوردو کشور فرانسه است. این سالن را باید یکی از بهترین و زیباترین معماری های فرانسوی دانست. نمای این سالن به شکل بیضی ساخته است و دریاچه ای در مقابل آن واقع شده است. این ترکیب در شب نمای فوق العاده ای به این ساختمان می بخشد. وقتی نیمه بیضی مانند نمای ساختمان در نور شب در دریاچه منعکس می شود به شکل یک بیضی کامل دیده می شود که بسیار جذاب است.

بلیط هواپیما به بوردو و بازدید از کلیسای سنت میشل

این کلیسا را به عنوان نخستین هنر معماری رومانو در فرانسه می شناسند. این کلیسا به سبک گوتیک ساخته شده است و در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو قرار گرفته است.

بلیط هواپیما به بوردو و بازدید از کاخ روها

این قصر با شکوه که روهان پالاز نیز نامیده می شود در واقع نام یکی از هتل های بسیار زیبای فرانسه از نظر معماری است. این هتل نمونه شاخص و لوکس از معماری فرانسه به شمار می رود و با نام های تالار شهر یا هتل شهر نیز شناخته می شود.

بلیط هواپیما به بوردو و بازدید از پل سنگی

این پل سنگی در بوردو یکی از زیباترین پل های سنگی کشور فرانسه است. این پل سنگی و قوسی شکل روی رودخانه گارون ساخته شده است و جز پل های مشهور جهان به شمار می رود.

بلیط هواپیما به بوردو و تجربه فرار از دست زندگی روزمره

اگر می خواهید معنای واقعی بازگشت به طبیعت را درک کنید، کافی است از همه فناوری های ارتباطی امروز دست بکشید به این خانه جغد شکل در حومه شهر بوردو، واقع در جنوب شرق کشور فرانسه بروید. اقامت در این خانه جغد شکل رایگان است و همه چیز برای اقامت شما آماده است.

این خانه زیبا و رویایی محلی برای اقامت کسانی است که به محلی ساده، زیبا، هیجان انگیز و البته در دل طبیعت نیاز دارند. اقامت در خانه جغد شکل بخشی از ابتکار هنری مردم شهر بوردو به نام Bruit de Frigo است. هدف از این طرح، گسترش توریستی محلی ساکنان بوردو و نیز ایجاد یک محل توریست پذیر برای توریستان و مسافران این شهر است.

این کلبه چوبی دوست داشتنی، سه طبقه دارد که تقریباً در آن هیچ چیز به جز یک تشک دایره شکل و نیز نمایی 360 درجه از محیط طبیعی اطراف وجود ندارد. در مدت اقامت در این کلبه، ساکنان به هیچ گونه ابزار ارتباطی و فناوری های جدید دسترسی ندارند و همه چیز برای سفری به دل طبیعت آماده است. کلبه جغد شکل در کنار برکه ای زیبا ساخته شده و درِ این کلبه چوبی به سمت برکه باز می شود.

برای اقامت رایگان در این کلبه چوبی نیاز به کار خاصی نیست و هر کسی می توانید این کلبه را از طریق صفحه ی رزور آن در وبسایت شهرداری بوردو (اینجا) رزرو کند.

بلیط هواپیما به فرودگاه بوردو

فرودگاه بوردو مریگناک، همان مقصدی است که مسافرانی که بلیط هواپیما برای بوردو خریده اند، انتظارش را می کشند. فرودگاهی مدرن و زیبا در حاشیه شهر بوردو که در هیاهوی رفت و آمد هواپیماهای ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی غرق شده است و وظیفه خدمت رسانی به توریستانی که بلیط هواپیما برای بوردو خریده اند را به نحو احسن انجام می دهد.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به فرانسه به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منابع:

eneshat.com

nomadicmatt.com

bartarinha.ir

isna.ir

tarafdari.com

apblog.ir

fa.wikipedia.org

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به فرانسه ، برای دیدن کلیک کنید.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: سفرستان
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8764

به "بلیط هواپیما به بوردو و چشیدن طعم دلچسب سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به بوردو و چشیدن طعم دلچسب سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید