بهترین هتل های یزد از دید گردشگران و گردشگر ها

به گزارش بانیما، برای سفر به یک شهر مهمترین چیز انتخاب یک هتل مناسب میباشد. در این مقاله سعی برآن شده تا از نظر دیگران برترین هتلهای یزد به شما معرفی گردد.

بهترین هتل های یزد از دید گردشگران و گردشگر ها

بهترین هتل های یزد از دید دیگران

هتل داد یزد ساختمانی شبیه به قلعه ای کوچک که چیزی نزدیک به 100 سال پیش ساخته شده است و هم اکنون به دست صاحبان اصلی و نوادگان آن اداره می گردد. ثبت میراث فرهنگی و آثار ملی شده است اما همچنان با صلابت در شهری تاریخی که یونسکو به آن توجهی خاص دارد خدمات هتلداری و گردشگری ارائه می دهد.

هتل داد یزد در رزرو هتل یزد رتبه یک را به خود اختصاص می دهد با اینکه این هتل چهارستاره است اما استقبال بی نظیری از آن شده است البته قابل ذکر است این استقبال تنها به دیلی معماری خاص و تاریخی و مدرن آن نیست و حتی امکانات جانبی همچون استخر و غیره نیز در نظر سنجی ها مورد توجه نبوده بلکه رفتار شایسته پرسنل و مهمان نوازی همچون خانه ای گرم بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

ساختمانی عظیم که در شب با نور پردازی عالی در دل کویر می درخشد و حیاط و بام وسیع و ایوان های آن پذیرای جمعیت گردشگرانی است که عاشق کویر هستند و به نظاره آسمانی پر ستاره نشسته اند و شب را سپری می نمایند.

هتل مشیرالممالک یزد همانند هتل داد با استقبال گردشگران به خصوص گردشگران خارجی قرار گرفته است. این مکان تنها هتل نیست و یک باغ اقامتی عظیم با درختان بلند و جوی های آب جاری و صدای پرندگان سر زنده است.

هتل مشیر الممالک یزد در رزرو هتل یزد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع گردشگران ترجیح می دهند اگر به شهری کویری سففر می نمایند در باغ و عمارتی سرسبز شب را سپری نمایند و روزی پر انرژی با صداهای طبیعی و زنده را پشت سر بگذارند.

هتل مشیرالممالک یزد با فضای داخلی عالی حس خوبی را منتقل می نماید. آجرهای سفالی و کاهگل های دیوار و سنگ فرش های کف اتاق ها و تخت های عظیم و راحت و تمیز حس آرامشی سرزنده را با موج نور خورشید انتقال می دهد به ویژه اینکه بعضی از اتاق ها به باغ دید دارند.

هتل فهادان یزد موزه ای بی نظیر در معماری تاریخی یزد است. این هتل علاوه بر اینکه شاهکار معماری و چیدمان ایران است و قیمتی مناسب نسبت به بسیاری از هتل های چهارستاره و پنج ستاره دارد امکانات کویرگردی و تفریحات کویری و رصد ستارگان را فراهم میکند.

هتل فهادان یزد در محله فهادان قرار گرفته است این منطقه با تعدد مسجدها و خانه های تاریخی مکان مناسبی برای گشت های تاریخی است. همچنین فهادان محله اعیان وو اشراف نشین یزد در گذشته بوده است و به این محل، منطقه یوز داران نیز می گفتند. این منطقه محل نگهداری یوزها بوده است.

هتل فهادان یزد در رزرو هتل یزد رتبه خوبی دارد و گردشگران زیادی تمایل دارند علاوه بر اقامت شبانه یک خانه اعیانی را از نزدیک لمس نمایند و بدانند اشراف این شهر چگونه می زیستند.

هتل پارسیان صفائیه یزد نیز در عین زیبایی و قدمت و معماری اصیل و تاریخی هتل پنج ستاره یزد است اما جالب است بدانید نسبت به سه هتل ذکر شده هواداران کمتری دارد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: نمناک
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8629

به "بهترین هتل های یزد از دید گردشگران و گردشگر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های یزد از دید گردشگران و گردشگر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید