تبریز، کالدرون: از فرصت های خود استفاده نکردیم و بازی پیچیده شد، بازیکنان ماشین سازی مدام به دنبال اتلاف وقت بودند

به گزارش بانیما، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اذعان به اینکه شاگردانش در مصاف با ماشین سازی از فرصت های خود بهره نبرده اند، این مسئله را عامل پیچیده شدن بازی دانست.

تبریز، کالدرون: از فرصت های خود استفاده نکردیم و بازی پیچیده شد، بازیکنان ماشین سازی مدام به دنبال اتلاف وقت بودند

به گزارش خبرنگاران از تبریز، گابریل کالدرون پس از فزونی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: اول به تیم حریف تبریک می گویم، چون بازی خوبی انجام دادند. گل ما نشان داد به سبک بازی خود اعتقاد داریم. اهداف آنها کاملاً تعیین بود و کارشان را هم خوب انجام دادند. کنترل بازی دست ما بود، اما وقتی گل نزنی به مشکل برمی خوری.

وی افزود: می دانستیم که حریف مان استقلال را برده است و این مسئله نشان دهنده آن است که توانایی بالایی دارند. احترام زیادی برای ماشین سازی قائل بودیم و سعی کردیم تمام بازی های آنها را آنالیز کنیم. ما زمانی که صاحب توپ بودیم و حتی زمانی که توپ را نداشتیم بابرنامه کار کردیم و مستحق برد بودیم. البته از حریف مان هم به خاطر تلاش زیادی که در زمین برای نباختن انجام داد، تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این پرسش که آیا تیمش در این بازی به خاطر شکست استقلال مقابل ماشین سازی، ترس از باختن داشت، یادآور شد: بازیکنان من اصلاً بازی استقلال مقابل ماشین سازی را ندیده بودند! شما امروز دیدید که حریف کاملاً در اختیار ما بود و به آنچه می خواستیم، رسیدیم.

وی همچنین در واکنش به این سؤال که چه استراتژی در این بازی داشتید؟، گفت: استراتژی ما این بود که هر چه زودتر به گل برسیم و بعد از آن به گل های دیگر فکر کنیم، اما از موقعیت ها استفاده نکردیم و این مسئله باعث شد بازی پیچیده شود. حریف هم استراتژی اش این بود که روی ضدحملات خطرناک ظاهر شود و روی توپ های بلند تأخیر در بازی ایجاد کند.

کالدرون در پاسخ به سؤال عجیب خبرنگار تبریزی مبنی بر اینکه آیا قبول دارید داوری در این بازی کاملاً به سود تیم تان بوده است؟، اظهار داشت: نه، اصلاً این حرف را قبول ندارم. داور در چند صحنه باید به بازیکنان ماشین سازی کارت زرد نشان می داد. ضمن اینکه ما یک گل هم زدیم که فکر کنم داور در اعلام آفساید دچار اشتباه شد. اما در مورد پنالتی اعلام شده به سود ما هم باید بگویم چون زاویه ام بد بود صحنه را با دقت ندیدم.

آیا فکر می کردید تیم تان در وقت های اضافه بازی به گل برسد؟، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال هم گفت: برنامه ما این بود که در 90 دقیقه کار حریف مان را تمام کنیم، اما بازیکنان این تیم مدام به دنبال اتلاف وقت بودند، در حالی که من مربی هستم که همیشه دوست دارم تیمم در زمین و فوتبالی برنده شود.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5297

به "تبریز، کالدرون: از فرصت های خود استفاده نکردیم و بازی پیچیده شد، بازیکنان ماشین سازی مدام به دنبال اتلاف وقت بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، کالدرون: از فرصت های خود استفاده نکردیم و بازی پیچیده شد، بازیکنان ماشین سازی مدام به دنبال اتلاف وقت بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید