تدارک 420 هزار نفرشب اقامت برای زائران در ایام نوروز98

به گزارش بانیما، رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از تدارک 420 هزار نفرشب اقامت برای زائران در ایام نوروز98 اطلاع داد.

تدارک 420 هزار نفرشب اقامت برای زائران در ایام نوروز98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، یوسف بیدخوری سرپرست معاونت گردشگری استان در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، با بیان این مطلب اضافه نمود: خراسان رضوی در زمینه اقامت زائران و مسافران هیچ کمبودی ندارد و برای اقامت و اسکان زائران و مسافران تدارک لازم دیده شده است.

او ادامه داد: سال جاری به نسبت سال گذشته از آمادگی بیشتری برخورداریم و تمهیدات لازم را پیش بینی نموده ایم.

بیدخوری با اشاره به اعیاد و مناسبت های مذهبی در ایام نوروز اظهار کرد: پیش بینی می گردد با توجه به عید مبعث و ولادت حضرت علی (ع) استقبال و ورود زائران به مشهد افزایش می یابد.

او تاکید نمود: زائران باید توجه نمایند که هزینه های اقامت را براساس نرخنامه های مصوب میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت نمایند.

سرپرست معاونت گردشگری خراسان رضوی اضافه نمود: به 485 زائرسرا و مهمان سرای دولتی نیز تاکید شده که فقط کارکنان دستگاه خودشان را پذیرش نمایند و از افراد غیرکارمند جلوگیری گردد.

بیدخوری به بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری اشاره نمود و گفت: بازرسان در ستاد خدمات سفر مشهد مستقر شده اند و بیش از 100 بازرس محورها و مسیرهای گردشگری را بازدید می نمایند.

او به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اسکان و اقامت مسافران در شهرستان های خراسان رضوی اشاره نمود و ادامه داد: 45 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان های خراسان رضوی تاکنون به بهره برداری رسیده است که با این اقامتگاه ها زمینه اسکان و اقامت مسافران فراهم شده است.

بیدخوری اضافه نمود: سال جاری تورهای گردشگری از مشهد به مقصد شهرستان های خراسان رضوی برگزارخواهد شد و مسافران این امکان را خواهند داشت که در قالب تورها از مشهد به شهرستان ها بروند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1971

به "تدارک 420 هزار نفرشب اقامت برای زائران در ایام نوروز98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک 420 هزار نفرشب اقامت برای زائران در ایام نوروز98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید