تمام کوشش خود را برای کسب اعتماد و حمایت ملت عراق به کار می گیرم

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، مصطفی الکاظمی نخست وزیر جدید عراق با انتشار یک پست توئیتری بعد از کسب رأی اعتماد از مجلس این کشور نوشت: من مجدانه برای به دست آوردن اعتماد و حمایت ملت عراق کوشش می کنم.

تمام کوشش خود را برای کسب اعتماد و حمایت ملت عراق به کار می گیرم

وی در ادامه اضافه کرد: مجلس محترم به کابینه من رأی اعتماد داد و من به همراه تیم وزرای خود مجدانه برای به دست آوردن اعتماد و حمایت ملتمان کوشش می کنیم.

الکاظمی تاکید نمود: امیدوارم تمام گروه های سیاسی برای مقابله با چالشهای سخت پیش رو با یکدیگر همکاری نمایند. خطی مشی ما محافظت از حاکمیت عراق و امنیت و ثبات و شکوفایی آن است.

گفتنی است که شب گذشته نمایندگان مجلس عراق به کابینه مصطفی الکاظمی نخست وزیر مکلف این کشور رأی اعتماد دادند.

بدین ترتیب آدینه عناد به عنوان وزیر دفاع، عثمان الغانمی به عنوان وزیر کشور، علی عبدالامیر علاوی به عنوان وزیر دارایی، خالد بتال به عنوان وزیر برنامه ریزی، نازلین محمد به عنوان وزیر مسکن، حسن التمیمی به عنوان وزیر بهداشت، نبیل کاظم به عنوان وزیر آموزش عالی، ماجد مهدی به عنوان وزیر برق، ناصر حسین بندر به عنوان وزیر حمل و نقل، علی عدنان درجال به عنوان وزیر ورزش و جوانان، علی منهل عزیز به عنوان وزیر صنایع، ارکان شهاب احمد به عنوان وزیر ارتباطات، علی عادل حاشوش به عنوان وزیر کار و امور اجتماعی، علی مهدی رشید به عنوان وزیر منابع آبی و علی حمید مخلف به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب شد.

با این حال، وزرای پیشنهادی دادگستری، فرهنگ، کشاورزی، امور مهاجرین و امور بازرگانی پیروز به کسب رأی اعتماد مجلس عراق نشدند. این در حالی است که رأی گیری در مورد وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه های نفت و امور خارجه به زمان دیگری موکول شد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9417

به "تمام کوشش خود را برای کسب اعتماد و حمایت ملت عراق به کار می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام کوشش خود را برای کسب اعتماد و حمایت ملت عراق به کار می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید