توجیه ملی پوش تیروکمان برای شکست در آسیایی: هوا آلوده بود سیبل را نمی دیدم!

به گزارش بانیما، دارنده مدال نقره بازیهای جهانی 2017 لهستان گفت: هرچند خود را برای کسب مدال طلای انفرادی و تیمی کامپوند در قهرمانی آسیا آماده نموده بودم، اما آلودگی هوای بنگلادش شرایط بدی را برای من رقم زد.

توجیه ملی پوش تیروکمان برای شکست در آسیایی: هوا آلوده بود سیبل را نمی دیدم!

اسماعیل عبادی در گفت وگو با خبرنگاران، پس از ناکامی در رقابتهای قهرمانی آسیا در بنگلادش اظهار کرد: با توجه به رکوردهای خوبی که در تمرینات به ثبت رسانده بودم، پیش از اعزام به بنگلادش، اطمینان زیادی داشتم که تنها برای کسب مدال طلای انفرادی و تیمی و ارتقای رنکینگ در این بازیها حضور خواهم داشت و به هدف دیگری غیر از این فکر نمی کردم اما زمانی که با آلودگی و شرایط بد آب و هوای بنگلادش روبرو شدم، به حدی حالم بود که حتی در مرحله مقدماتی نتوانستم رکورد مسابقات قهرمانی کشوری را به ثبت برسانم و از نظر بدنی دچار ضعف شدید بدنی شدم.

وی گفت: بعد از این که نتوانستم در مسابقات جهانی مکزیک حضور یابم و از نظر رنکینگ افت پیدا کردم؛ تمام کوششم برای مسابقات قهرمانی آسیا بود تا افت رنکینگ خود را در بنگلادش جبران کنم و دوباره در جمع 8کماندار برتر جهان قرار بگیرم، اما آلودگی بیش از حد محل برگزاری مسابقات، من را غافلگیر کرد و شرایطم به گونه ای بود که حتی سیبل را نمی توانستم به خوبی ببینم.

عبادی اعلام کرد: کمانداران کره و هند چون به این شرایط آب و هوایی عادت داشتند و از قبل در جریان آلودگی هوای بنگلادش بودند، نسبت به کمانداران ایران از نظر بدنی شرایط بهتری داشتند به طوری که از این شرایط توانستند به خوبی استفاده نمایند و بیشترین مدالها را به خود اختصاص بدهند.

دارنده مدال نقره بازیهای جهانی 2017 لهستان اضافه نمود: البته میزبان کوشش زیادی نموده بود تا مسابقات به خوبی برگزار گردد و واقعا مسئله ای از نظر نحوه برگزاری رقابتها نداشتیم. اما نامناسب بودن شرایط آب و هوا سبب شد تا من و سایر کمانداران از همان ابتدای ورود به بنگلادش دچار ضعف بدنی شویم به طوری که توان کافی برای تیر زدن نداشتم.

وی در سرانجام در پاسخ به این پرسش که در آیا در مرحله سرانجامی جام جهانی تیروکمان داخل سالن که بهمن ماه به میزبانی آمریکا برگزار می گردد، شرکت خواهید کرد یا خیر؟ اظهار کرد: بستگی به تصمیم فدراسیون دارد که کمانداری به این تورنمنت اعزام کند یا خیر؟ به هر صورت برای حضور در این تورنمنت تابع نظر فدراسیون هستم. البته اواخر اسفند مسابقات تیروکمان خارج از سالن کاپ آسیا در تایلند را پیش رو داریم که اگر امکان حضور در آمریکا فراهم نگردد، کوشش خواهم کرد بهترین عملکرد را در تایلند داشته باشم تا دوباره خود را در کامپوند مطرح کنم.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6499

به "توجیه ملی پوش تیروکمان برای شکست در آسیایی: هوا آلوده بود سیبل را نمی دیدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجیه ملی پوش تیروکمان برای شکست در آسیایی: هوا آلوده بود سیبل را نمی دیدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید