تیم جوانان هم دنبال بازیکنان دوملیتی افتاد

به گزارش بانیما، کمیته جوانان به منظور انجام تست های استعدادیابی انتخاب بازیکنان رده سنی جوانان(متولدین 1ژانویه 2001 به بعد) از بازیکنان ایرانی که در باشگاه های خارج از کشور عضویت دارند دعوت کرد.

تیم جوانان هم دنبال بازیکنان دوملیتی افتاد

داوطلبان برای کمیته جوانان اطلاعات بفرستند

کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران در نظر دارد به منظور انجام تست های استعدادیابی انتخاب بازیکنان رده سنی جوانان(متولدین 1ژانویه 2001 به بعد) از بازیکنان ایرانی که در باشگاه های خارج از کشور عضویت دارند دعوت به عمل آورد. از این رو بازیکنانی که دارای شرایط مد نظر فدراسیون هستند می تواننند اطلاعات خود را به فدراسیون ارسال نمایند.البته کلیه هزینه های آزمون انتخابی بازیکن به عهده خود این بازیکنان خواهد بود.

شرایط و مدارک مورد احتیاج عبارت است از 1- پدر یا مادر ایرانی و دارای گذرنامه ایرانی باشد2- ارسال کپی صفحات شناسنامه پدر و مادر بازیکن3- ارسال کپی صفحه اول گذرنامه پدر و مادر بازیکن4- اعلام و معرفی نام باشگاه و کشور محل اقامت بازیکن.

همچنین کمیته جوانان خاطرنشان کرد با توجه به برگزاری اردوی های استعداد یابی تیم های ملی به اطلاع تمامی خانواده ها و فوتبالدوستان می رساند دعوت به اردوهای تیم های ملی پایه ، فقط به وسیله سایت فدراسیون اعلام خواهد شد و تنها مرجع رسمی اعلام نام نفرات سایت رسمی فدراسیون فوتبال می باشد. اردوی استعداد یابی تیم ملی جوانان از تاریخ دوم تا هفتم اسفند در استان خورستان شهرستان شوش برگزار خواهد شد و در صورت اعلام مجدد نفرات جدید توسط کادر فنی جهت حضور در اردو فقط به وسیله سایت فدراسیون فوتبال و یا مسئولین مربوطه در فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

3-220

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1902

به "تیم جوانان هم دنبال بازیکنان دوملیتی افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم جوانان هم دنبال بازیکنان دوملیتی افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید