ثبت 258 تماس تلفنی مزاحم با مرکز 125 همدان طی یک روز

به گزارش بانیما، محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شرکت در 16 عملیات اطفای حریق و 7 عملیات امداد و نجات و 3 عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

ثبت 258 تماس تلفنی مزاحم با مرکز 125 همدان طی یک روز

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز 495 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس 26 مورد منجر به عملیات شده، 21 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، 190 تماس اشتباه بوده و متاسفانه 258 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت 16 مورد آتش سوزی شامل 2 مورد حریق باغ در بلوار ارم و جاده ملایر، حریق درختان در شهرک بهشتی، 2 مورد حریق سطل زباله در بلوار علویان و پیشاهنگی، حریق لاستیک در بلوار علاقبندیان، نشت سوخت خودرو در میدان فردوسی و 9 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان امام حسن (ع)، بلوار غنی زادگان، بلوار فرودگاه، امزاجرد، شهرک اندیشه، بلوار ارم، جاده ملایر، تفریجان و امیرآباد بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: همچنین 7 مورد عملیات امداد و نجات شامل 2 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی، 3 مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی، مهار حیوانات در دره مرادبیگ و عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در رکنی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین 3 مورد عملیات احتیاط حریق نیز در حوادث تصادف خودرو در روستای سیمین، بصدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک در میدان جهاد و منزل در شهرک مدرس صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: تعداد 8 نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 114

به "ثبت 258 تماس تلفنی مزاحم با مرکز 125 همدان طی یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 258 تماس تلفنی مزاحم با مرکز 125 همدان طی یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید