جایزه ملی راهکارهای نوآورانه برای چالش های کرونایی بچه ها و نوجوانان اهدا می گردد

به گزارش بانیما، جایزه ملّی راهکارهای نوآورانه برای چالش های بچه ها و نوجوانان در دوران همه گیری کرونا اقدامی مشترک از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق بچه ها سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران است که به منظور گسترش فرهنگ نوآوری برای بچه ها در ایران طراحی شده است.

جایزه ملی راهکارهای نوآورانه برای چالش های کرونایی بچه ها و نوجوانان اهدا می گردد

هدف این برنامه توسعه راه چارههایی در زمینه های آموزش، تغذیه، بهداشت، سلامت جسمی و روحی، حمایت از بچه ها، اقتصاد و محیط زیست، فرهنگ، تفریح و ورزش با تمرکز بر چالش هایی است که همه گیری بیماری کرونا، آن ها را پیچیده تر نموده است.

فراهم کردن بسترهای قابل دسترس و فراگیر آموزش مجازی، طراحی دستگاه های بهداشتی دیجیتال، حمایت از بچه ها در برابر آزار و اذیت در فضای مجازی، ارائه راه کارهای مهارتی برای نوجوانان، تلنگرهای نوآورانه، نوآوری های مقرون به صرفه و اجتماعی و سایر راه کارها با به کارگیری فناوری های پایه و نوظهور ازجمله محورهایی است که در این جایزه ملی آنالیز خواهد شد.

هدف از برگزاری جایزه ملی راه کارهای نوآورانه برای چالش های بچه ها و نوجوانان در دوران کووید-19 تسهیل و تقویت هم افزایی ها و فرصت ها در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور است و شرکت های متقاضی باید به عنوان شرکت دانش بنیان یا شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شناسایی شده باشند. سطح ارزیابی راه چاره نوآورانه است و یک شرکت دانش بنیان یا خلاق می تواند در صورت تمایل بیش از راه چارههای نوآورانه ارائه دهد.

اطلاعات تکمیلی این جایزه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

همچنین فرم درخواست برای شرکت در این جایزه از اینجا قابل دسترس است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11690

به "جایزه ملی راهکارهای نوآورانه برای چالش های کرونایی بچه ها و نوجوانان اهدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه ملی راهکارهای نوآورانه برای چالش های کرونایی بچه ها و نوجوانان اهدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید