جوکوویچ و پلیسکووا در یک هشتم نهایی تنیس ویمبلدون

به گزارش بانیما، تنیسور صربستانی و زن شماره سه تنیس دنیا با شکست حریفان شان به مرحله یک هشتم نهایی تنیس ویمبلدون صعود کردند.

جوکوویچ و پلیسکووا در یک هشتم نهایی تنیس ویمبلدون

به گزارش خبرنگاران، دور سوم تنیس ویمبلدون آدینه شروع شد و نواک جوکوویچ و کارولینا پلیسکووا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

در مهم ترین بازی روز پنجم جوکوویچ برابر هوبرت هورکاچ نهاده شد و 3 بر یک پیروز شد. مرد شماره یک دنیا در ست نخست 7 بر 5 حریف لهستانی اش را شکست داد اما در ست دوم با نتیجه نزدیک 7 بر 6 مغلوب گردید. تنیسور صربستانی در ادامه جبران کرد و توانست ست سوم و چهارم را با نتایج 6 بر یک و 6 بر 4 به نفع خود سرانجام دهد.

حذف کوین اندرسون از دیگر اتفاق های مهم مسابقات مردان بود. مرد شماره 8 دنیا برابر گیدو پیا نهاده شد و 3 بر صفر مغلوب گردید. تنیسور اهل آفریقای جنوبی در ست نخست 6 بر 4 مغلوب شد و ست دوم را با نتیجه 6 بر 3 واگذار کرد. ست سوم با پیروزی 7 بر 6 پیا به سرانجام رسید تا تنیسور آرژانتینی به دور بعد صعود کند.

در دیگر بازی ها میلوش رائونیچ با پیروزی 3 بر صفر مقابل ریلی اوپلکا به یک هشتم نهایی صعود کرد. دیدار فرناندو ورداسکو و فابیانو با پیروزی 3 بر صفر تنیسور اسپانیایی سرانجام یافت. روبرتو آگوستین بائوتیستا با نتیجه مشابه کارن خاچانف را شکست داد. گوفین به سختی توانست مدودوف را 3 بر 2 شکست دهد و در جمع 16 تنیسور برتر قرار بگیرد.

در بخش زنان پلیسکووا برابر وی هیسه سو نهاده شد و 2 بر یک پیروز شد. بانوی شماره 3 دنیا در ست اول 6 بر 3 حریفش را شکست داد اما ست دوم را با نتیجه 6 بر 2 واگذار کرد. در نهایت پلیسکووا در ست سوم 6 بر 4 پیروز شد تا به دور بعد صعود کند.

دیدار سیمونا هالپ و ویکتوریا آزارنکا با پیروزی 2 بر صفر بانوی شماره 8 دنیا به سرانجام رسید. هالپ در ست نخست 6 بر 3 پیروز شد و ست دوم را با نتیجه 6 بر یک به نفع خود سرانجام داد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3607

به "جوکوویچ و پلیسکووا در یک هشتم نهایی تنیس ویمبلدون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکوویچ و پلیسکووا در یک هشتم نهایی تنیس ویمبلدون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید