حرکت ژاپنی پرسپولیس و مس مورد توجه سازمان لیگ

به گزارش بانیما، حرکت جالب پرسپولیس و مس رفسنجان در نظافت رختکن استادیوم، مورد توجه سازمان لیگ قرار گرفته است.

حرکت ژاپنی پرسپولیس و مس مورد توجه سازمان لیگ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روز گذشته زمانی که مسئولان ورزشگاه آزادی به سراغ رختکن تیم میهمان رفتند تا آن را به حالت اولیه برگردانند، با صحنه جالبی روبرو شدند که این روز ها در بعضی دیگر از ورزشگاه های فوتبال ایران نیز دیده می گردد؛ اعضای تیم مس رفسنجان نظافت رختکن را انجام دادند و اتاق به شکلی تمیز در اختیار مسئولان ورزشگاه نهاده شد.

این اتفاق هفته گذشته در ورزشگاه یادگار امام و توسط تیم میهمان یعنی پرسپولیس نیز اتفاق افتاده بود و حالا اقدام مس و پرسپولیس مورد توجه سازمان لیگ نیز نهاده شده و مسئولان برگزاری مسابقات از این رفتار حرفه ای استقبال نموده اند. سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ به تمجید از این رفتار پرداخته و البته به یاد خاطره ای قدیمی افتاده است.

سهیل مهدی می گوید: من خاطره خوبی از این موضوع دارم؛ زمانی که به عنوان ناظر بازی جوانان آسیا به ورزشگاه دستگردی رفتم، زمان زیادی برای آماده سازی ورزشگاه تا بازی بعدی نداشتیم. تیم فوتبال ژاپن که اولین بازی آن روز را انجام می داد، وقتی ورزشگاه را ترک کرد ما با عجله رفتیم تا رختکن را تمیز کنیم، اما دیدیم که رختکن را نظافت نموده و به این شکل تحویل داده اند. این در دنیای امروز فوتبال به نوعی نشان دهنده کلاس و نظم تیمی است و تیمی که این نظم را رعایت می نماید، در تمام شئون و البته روی نیمکت چنین نظمی را خواهد داشت. ما باید کوشش کنیم این فرهنگ را به دیگر تیم ها منتقل کنیم؛ چه این فرهنگ و چه رعایت نظم و انضباط در رختکن و روی نیمکت.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14314

به "حرکت ژاپنی پرسپولیس و مس مورد توجه سازمان لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت ژاپنی پرسپولیس و مس مورد توجه سازمان لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید