حضور داورزنی در والیبال دنیا، عامل مهمی برای رشد نمایندگان ایران

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، غلامرضا نوروزی در ارزیابی عضویت 6 ایرانی در کمیته های مختلف AVC، اضافه نمود: انتخاب ایران افراد را به فال نیک می گیرم و به سهم خودم از دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران که این نفرات و به خصوص بنده را بار دیگر برای عضویت در AVC معرفی کردند، تشکر می کنم.

حضور داورزنی در والیبال دنیا، عامل مهمی برای رشد نمایندگان ایران

وی توضیح داد: با توجه به صندلی والیبال ایران در آسیا و جهان و با عنایت به نگاه امروز جهان به والیبال کشورمان، می طلبد که برای دفاع از آن در نهادهای مختلف والیبال آسیا و جهان صاحب کرسی باشیم.

عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون والیبال آسیا تاکید نمود: با توجه به سوابق افرادی که در این دوره از ایران برای عضویت در کمیته های AVC انتخاب شده اند، انتخاب های خوبی بوده و در واقع می توان گفت در این معرفی و انتخاب، جوان گرایی انجام شده است. البته نباید در این جهت از زحماتی افرادی مانند سعید درخشنده که سال ها به عنوان نماینده ایران در AVC کوشش کردند، غافل شویم. درخشنده نفوذ خوبی در کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون جهانی دارد اما شرایط ایجاب می کرد که نیروهای جوان تر برای عضویت به مجامع بین المللی معرفی شوند.

نوروزی درباره انتخاب مجددش برای عضویت در کمیته پزشکی گفت: من پیش تر یک دوره عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون والیبال آسیا بودم و ترکیب این کمیته، ترکیب خوبی است. در دور جدید انتخابات هم مجدداً به عنوان عضو کمیته پزشکی AVC انتخاب شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به دنبال دست یابی به کرسی های مهم تری در کمیته پزشکی AVC هست یا نه؟ گفت: انسان باید همواره کوشش کند که یک جا به صورت ساکن باقی نماند و مثلاً اگر عضو کمیته است، رشد کند تا به پست دبیری و بالاتر از آن، به ریاست کمیته برسد.

نوروزی در پاسخ به این پرسش که آیا برای رسیدن به کرسی های مهم تری در کمیته پزشکی کنفدراسیون آسیا نیازمند حمایت از سوی مسئولان ورزش کشور هست یا خیر؟ گفت: همین که رئیس فدراسیون والیبال بنده را به عنوان نماینده ایران به AVC معرفی نموده، یعنی حمایت و با توجه به نفوذی که ایشان در کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون جهانی دارد، 100 درصد بهتر می تواند به رشد نمایندگان ایران در کرسی های بین المللی یاری کند.

نشست هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا روز دوشنبه 19 آبان ماه به صورت وبینار برگزار گردید و شش ایرانی پیروز به کسب آرای لازم برای عضویت در کمیته های مختلف AVC شدند که فهرست آنان به قرار زیر است:

* فرهاد شاهمیری عضو کمیته داوران

* مسعود یزدان پناه عضو کمیته مسابقات

* محمود افشاردوست عضو کمیته مربیان

* مهدی اسلامی عضو کمیته اقتصادی

* کسری غفوری عضو کمیته ساحلی

* غلامرضا نوروزی عضو کمیته پزشکی

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12880

به "حضور داورزنی در والیبال دنیا، عامل مهمی برای رشد نمایندگان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور داورزنی در والیبال دنیا، عامل مهمی برای رشد نمایندگان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید