حقوق نفوذی ها به ریال و هزینه خانواده آنها دلار است

به گزارش بانیما، ابوالفضل حسن بیگی در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه زن و فرزندان بعضی مسئولان در غرب زندگی می نمایند و به همین جهت این افراد امروز مجبور هستند دلار 12 هزار تومانی برای فرزندان خود بفرستند، گفت: امروز نفوذی ها بدترین شرایط را در کشور دارند زیرا خودشان حقوق شأن به ریال است و از جمهوری اسلامی حقوق می گیرند اما خانواده هایشان در خارج از کشور هستند و باید برای آنها به دلار پول بفرستند.

حقوق نفوذی ها به ریال و هزینه خانواده آنها دلار است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توضیح داد: این افراد کوشش می نمایند دل مسئولان را خالی نمایند و تحت عنوان کارشناس و نظر کارشناسی، اطلاعات غلط به خورد مسئولان دهند.

حسن بیگی تأکید کرد: طی سال های اخیر تجربه نموده ایم که آبشخور بسیاری از نظرات کارشناسی، آن طرف مرزها است. آن ها برای مصلحت مردم کاری نمی نمایند و دلسوز جمهوری اسلامی نیستند، فقط دلشان می خواهد درآمد و رانتی داشته باشند تا دلار ارزان بخرند و برای خانواده هایشان که در کانادا، آمریکا و استرالیا زندگی می نمایند بفرستند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران بالغ بر 8 میلیارد دلار در سال به این افراد یاری می نمایند تا فرزندان و خانواده هایشان در غرب به راحتی زندگی نمایند، گفت: این افراد حقوقشان را از جمهوری اسلامی می گیرند اما خانواده هایشان و خودشان بندگی آمریکایی ها را می نمایند. این افراد در حال حاضر فعال شدند و کوشش دارند تا دل مردم را خالی نمایند.

نماینده مردم دامغان با بیان اینکه ملت ایران ملتی قوی هستند و آمریکا را شکست خواهند داد، اضافه کرد: بعد از پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه و عراق ملت های منطقه به ایران نزدیک شدند و پیروزی بر تروریست ها را مدیون ملت ایران و رهبران ایران می دانند.

حسن بیگی توضیح داد: آمریکایی ها توان مقابله با ایران را ندارند و در همه جهان درگیر بوده و رو به افول و نابودی هستند، اقدامات و تصمیمات اخیر آمریکا شبیه حرکاتی است که گورباچف در آخر عمر شوروی انجام می داد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6013

به "حقوق نفوذی ها به ریال و هزینه خانواده آنها دلار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق نفوذی ها به ریال و هزینه خانواده آنها دلار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید