خبرنگاران اعلام هشدار به شهروندان قرچک با بلندگوهای ماشین های آتش نشانی

به گزارش بانیما، تهران- خبرنگاران- در حالی که مسئولان قرچک با تلاش زیاد در صدد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هستند، بی توجهی برخی از مردم در ماندگاری در منزل باعث شد تا خودروهای آتش نشانی با حضور در مناطق مختلف، با بلند خطر شیوع این بیماری را تذکر داده و از مردم بخواهند تا برای جلوگیری از شیوع بیماری در منازل خود بمانند.

خبرنگاران اعلام هشدار به شهروندان قرچک با بلندگوهای ماشین های آتش نشانی

به گزارش خبرنگاران، قرچک نیز همچون سایر مناطق استان تهران طی روزهای گذشته، درگیر مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده و مسئولان این شهرستان تلاش دارند تا با اجرای طرح های مقابله ای، از شیوع این بیماری پیشگیری نمایند.

هر چند که با تلاش های اجرا شده توسط مسئولان و تعطیلی تالارها، باشگاه های ورزشی، بازارهای روز و مراکز تجمع مردم، از شیوع بیش از حد این ویروس در قرچک جلوگیری شده ولی بی توجهی برخی از مردم به ویژه حضور در مراکز خرید و ادامه فرایند زندگی عادی و اصرار به برپایی بازارهای روز، مسئولان این شهرستان را برآن داشت تا با اجرای مانورهای متعدد، هشدارهای لازم را به مردم ارائه دهند.

از روز گذشته، خودروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک با حضوردر مناطق مختلف شهرستان، با بلندگو، هشدارهای لازم را به مردم ارائه کرده و از آنان خواستند تا ضمن جدی دریافت این بیماری، تا جایی که امکان دارد در منازل باقی مانده و از حضور در شهر خودداری نمایند.

با همکاری مستقیم مردم بیماری کرونا را شکست می دهیم

فرماندار قرچک با تأکید بر لزوم همکاری مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: تلاش مسئولان زمانی به نتیجه مطلوب می رسد که مردم نیز این بیماری را جدی گرفته و از شیوع آن با عدم حضور غیرضروری در شهر پیشگیری نمایند.

بهمن خطیبی اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مناطق شهری و روستایی قرچک اندیشیده شده، معابر، مراکز عمومی، ورودی ادارات، نهادها و بانک ها، جایگاه های عرضه سوخت، ایستگاه های اتوبوس، ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری، خودپرداز بانک ها و بوستان های محله ای به صورت روزانه ضدعفونی می شود تا خطر شیوع ویروس از این امکان رفع شود.

وی شرح داد: متأسفانه برخی از افراد، هنوز این بیماری را جدی نگرفته اند و به شرایط عادی زندگی خود ادامه می دهند، شیوع این بیماری با قطع شدن زنجیره انسانی متوقف می شود و این به همکاری مردم در عدم حضور غیرضروری در مجامع عمومی بستگی دارد.

وی به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در قرچک اشاره ای نکرد.

فرماندار قرچک گفت:بر اساس تصمیمات کمیته مقابله با شیوع کرونا شهرستان قرچک، خودروهای سازمان آتش نشانی با استفاده از بلندگو پیام های هشداردهنده ای را به مردم منتقل می نمایند تا آنان با جدی دریافت بیماری، از حضور بی مورد در شهر خوددداری نمایند.

وی اضافه کرد: بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک با تجهیز کلیه امکانات، آماده خدمت رسانی به مردم است و از شهفرایندان درخواست می شود تا از حضور غیرضروری در بیمارستان پرهیز نمایند.

قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

پانزدهم اسفند فرماندار قرچک از فوت یک نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و شناسایی 32 بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس این بیماری خبر داده بود.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8033

به "خبرنگاران اعلام هشدار به شهروندان قرچک با بلندگوهای ماشین های آتش نشانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعلام هشدار به شهروندان قرچک با بلندگوهای ماشین های آتش نشانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید