خبرنگاران بایدن از طرح بازگشایی ایمن آمریکا رونمایی کرد

به گزارش بانیما، تهران- خبرنگاران- جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طرح خود برای بازگشایی ایمن فعالیت ها در این کشور پس از محدویت های کرونایی رونمایی کرد.

خبرنگاران بایدن از طرح بازگشایی ایمن آمریکا رونمایی کرد

بایدن یکشنبه شب در یادداشتی در روزنامه نیویورک تایمز نوشت که آمریکا باید ابتدا به ناکامی دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور در مواجهه با کرونا اذعان کند.

وی اضافه کرد: در حالی که برای بازگشایی آمریکا آماده می شویم باید درسی را که این بحران به ما آموخت، به خاطر بسپاریم. این بحران به ما آموخت که ناکامی دولت برای برنامه ریزی، آماده سازی، ارزیابی صادقانه و اعلام تهدیدی که علیه ملت وجود دارد، به نتایج فاجعه باری منتهی شد. ما نباید این اشتباهات را تکرار کنیم.

بایدن در طرح خود برای بازگشایی آمریکایی بر حفظ فاصله گذاری اجتماعی تا زمان کاهش قابل توجه آمار مربوط به کرونا تأکید نموده است.

وی اضافه کرد که هر گونه تلاشی برای بازگشایی مالی آمریکا باید پس از ایجاد زمینه انجام آزمایش های فوری، گسترده و قابل دسترس صورت بگیرد.

بایدن همچنین هشدار داد که مراکز بهداشتی و بیمارستان ها باید برای بازگشت کرونا آمادگی کافی داشته باشند.

وی در هفته های اخیر از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا انتقاد نموده است. بایدن اخیراً گفته که ترامپ باید حرف نزند و به کارشناسان اجازه دهد تا کارشان را انجام دهند.

آمار دانشگاه جان هاپکینز نشان می دهد که شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به 551 هزار و 81 نفر و تعداد جان باختگان نیز به 21 هزار و 668 تن رسیده است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8836

به "خبرنگاران بایدن از طرح بازگشایی ایمن آمریکا رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بایدن از طرح بازگشایی ایمن آمریکا رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید