خبرنگاران بیش از هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری کرمانشاه انجام شد

به گزارش بانیما، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از یک هزار و 41 بازدید از تاسیسات گردشگری سطح استان با هدف آنالیز فرایند اجرای دستورالعمل پیشگیری از ویروس کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران بیش از هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری کرمانشاه انجام شد

علی صابر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در این بازدیدها یک واحد هتل و هشت واحد خانه مسافرغیرمجاز پلمب و 65 واحد تذکر و اخطار دریافت کردند و به هشت مورد از شکایات در سامانه نظارت خدمات سفر نیز پاسخ داده شد که منجر به رضایت مسافران شد.

او اضافه نمود: از تمام تأسیسات اقامتی قبل از نوروز بازدید و در اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این مسوول در ادامه گفت: استان کرمانشاه دارای 27 واحد هتل، 3 واحد هتل آپارتمان، 19 واحد مهمانپذیر، 15 واحد مجتمع گردشگری، 7 واحد پذیرایی بین راهی منفرد، 32 واحد پذیرایی بین راهی ، هفت واحد سفره خانه سنتی، 54 واحد خانه مسافر مجاز، یک شرکت خانه مسافر ، 73 دفتر خدمات مسافرتی، چهار آکادمی گردشگری و 26 واحد اقامتگاه بوم گردی است.

صابر گفت: در ایام نوروز نیز یک بار کلیه تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه به همراه نمایندگان بهداشت، دامپزشکی و اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان مورد بازدید قرار گرفتند.

وی در سرانجام گفت: از اقدامات موثر در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان می توان به ابلاغ ضوابط اجرایی پروتکل بهداشتی به همه شهرستان ها، تعطیلی محوطه های تاریخی و تفرجگاه های گردشگری، مکاتبه با دفاتر خدمات در رابطه با برگزار نکردن تورهای داخلی، همکاری با اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان برای برخورد با واحدهای اقامتی غیرمجاز و برگزاری جلسات با دستگاه های درگیر در بحث سفر اشاره نمود.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8460

به "خبرنگاران بیش از هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری کرمانشاه انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری کرمانشاه انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید