خبرنگاران تکمیل طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش بانیما، شهرکرد- خبرنگاران- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت تکمیل طرحهای نیمه تمام در استان گفت: برای تکمیل و اجرای طرحهای نیمه تمام در استان سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است

خبرنگاران تکمیل طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

اقبال عباسی عصر روز شنبه در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی استان اضافه کرد: در استان 950 طرح نیمه تمام در حوزه های مختلف وجود دارد که با توجه به ناکافی بودن اعتبارات، اجرای این طرح ها زمانبر خواهد بود.

به گفته وی، واگذاری این طرح ها به بخش خصوصی یکی از راه های تکمیل و آماده بهره برداری شدن است.

عباسی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرای طرح های ورزشی، آموزشی و بهداشتی که قابلیت واگذاری را دارند به بخش خصوصی واگذار کنند تا بتوان با فعال شدن این طرح ها زمینه استفاده را برای عموم مردم فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از طرحهای قابل واگذاری به دلیل اینکه سال ها نیمه تمام باقی ماندند، هدف اولیه خود را از دست دادند و باید تغییر کاربری داده شود، اضافه کرد: امکان تغییر کاربری این طرح ها برای بخش خصوصی نیز فراهم شده است.

عباسی گفت: امسال بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار به استان از محل های مختلف اختصاص داده شده است که این میزان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از این میزان 16 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز به دستگاه های اجرایی و 13 میلیارد تومان نیز برای پروژه های قابل واگذاری اختصاص داده شده است که روز شنبه این اعتبارات برای شهرستانهای مختلف تخصیص داده شد.

وی با تاکید در 2 سفر گذشته معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه نیز اعتباراتی به برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و یا احداث و تکمیل جاده شهرکرد به شلمزار به ناغان و پل زره، و کمربندی بروجن اختصاص داده شد.

وی در ادامه با اشاره روز خبرنگار گفت: یک قطعه زمین به خانه مطبوعات استان برای احداث ساختمان خانه مطبوعات و همچنین معرفی خبرنگاران برای دریافت تسهیلات 12 میلیون تومانی(کرونا) برای حمایت از این قشر اختصاص داده شد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11119

به "خبرنگاران تکمیل طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکمیل طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید