خبرنگاران رییس شورا:شهرداری شهرکرد به تنهایی متولی مناسب سازی معابر شهری نیست

به گزارش بانیما، شهرکرد- خبرنگاران- رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به شرایط نامناسب معابر مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه مناسب سازی معابر شهری فقط بر عهده شهرداری ها نیست.

خبرنگاران رییس شورا:شهرداری شهرکرد به تنهایی متولی مناسب سازی معابر شهری نیست

فرهاد رئیسی روز سه شنبه در نشست رسیدگی به مسائل ایثارگران و جانبازان تاکید نمود: برای ارتقای شرایط معبرهای شهری و مناسب سازی معابر شهرکرد، اداره کل راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری و سازمان نظام مهندسی در کنار شهرداری مشارکت داشته باشند.

وی اضافه نمود: البته شهرداری اقدامات مناسبی برای پیاده روهای شهرکرد انجام داده است اما امروزه پیاده روها با تغییرات سلیقه ای روبرو شده اند.

رئیسی نصب تمثال سرداران شهید چهارمحال و بختیاری در ورودی های شهرکرد را ضروری اعلام و توضیح داد: این اقدام باعث شناساندن بیشتر سرداران شهید و شهدای این استان به جوانان و نسل کنونی خواهد شد.

وی یادآور شد: به همین دلیل و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بایستی در کنار معابر مزین به اسم شهدا، تمثال و زندگی نامه شهیدان نصب گردد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد، آرامش و امنیت کنونی کشور را مرهون رشادت های ایثارگران دوران جنگ تحمیلی دانست و گفت: نباید پاسداری و صیانت از ایثارگران تحت تاثیر مسائل مادی قرار گیرد و مانند افراد عادی به آنان نگاه گردد.

وی گفت: امتیازهای پیش بینی شده برای صدور پروانه ویژه خانواده شهدا باید اطلاع رسانی و استعلام های لازم در مورد حداقل حقوق برای ایثارگران در شهرداری شهرکرد گرفته گردد.

به گزارش خبرنگاران، شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری 200 هزار نفر جمعیت دارد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11724

به "خبرنگاران رییس شورا:شهرداری شهرکرد به تنهایی متولی مناسب سازی معابر شهری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس شورا:شهرداری شهرکرد به تنهایی متولی مناسب سازی معابر شهری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید