خبرنگاران 16نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

به گزارش بانیما، زاهدان- خبرنگاران- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 16 نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و تجاوز به عنف با تلاش شبانه روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و 21 فقره سرقت نیز کشف شد.

خبرنگاران 16نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در این باره اظهارداشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته 16 نفر از عاملان این سرقت ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان، ایرانشهر، سراوان و چابهار با هماهنگی های قضائی این سارقان را در عملیات های مختلف دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:در پی دستگیری این سارقان، یک دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، هفت دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه، یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب حاوی 18 فشنگ جنگی، یک قبضه کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی شرح داد: متهمان در بازپرسی های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، 2 فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف احشام،12فقره سرقت به عنف تلفن همراه و پنج فقره سرقت به عنف کیف پول و وجه نقد اعتراف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی اعلام نمود: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این جهت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9902

به "خبرنگاران 16نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 16نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید