خدمات درمانی در چهارمحال و بختیاری توسعه یافت

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، الله کرم نصیری ظهر سه شنبه در همایش گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به اینکه افزایش خدمات درمانی و بیمه ای از مهمترین اهداف دولت است، بیان نمود: دولت در ارائه خدمات بیمه ای و گسترش خدمات درمانی کوشش های بسیاری انجام داده است.

خدمات درمانی در چهارمحال و بختیاری توسعه یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: کاهش هزینه های درمانی از مهمترین اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان به شمار می رود.

وی اعلام کرد: توسعه بیمه سلامت در جامعه از مهمترین اقدامات دولت به شمار می رود که نقش مهمی در کاهش هزینه های درمانی خانوار، دستیابی به پوشش فراگیر بیمه، گسترش طرح پزشک خانوار و ... به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به کشور است، اعلام کرد: اعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن از مهمترین توطئه های جدید دشمن به شمار می رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری توضیح داد: در خصوص مباحث اقتصادی هیچ مسئله ای وجود ندارد و دولت با تمام کوشش در راستای حل مسائل اقتصادی حرکت می نماید.

وی تاکید نمود: وضعیت بازار با تدابیر دولت به ثبات می رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسائل اقتصادی به زودی حل می گردد و شرایط اقتصادی مطلوب خواهد شد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 880

به "خدمات درمانی در چهارمحال و بختیاری توسعه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات درمانی در چهارمحال و بختیاری توسعه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید