خدمات مسیریابی گوگل بر مبنای اثرات کرونا به روز شد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، هدف از این کار این است که کاربران بتوانند به طور دقیق زمان رسیدن به مقصد و مدت زمان در راه ماندن را محاسبه نمایند.

خدمات مسیریابی گوگل بر مبنای اثرات کرونا به روز شد

شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی بسیاری از خدمات حمل و نقل عمومی در شهرهای عظیم و بسته شدن راه های مواصلاتی با هدف جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس شد. اما چندهفته ای است که شرایط در دنیا به تدریج در حال بازگشت به حالت عادی است. گوگل بر مبنای همین تغییرات تدریجی در حال به روزکردن خدمات نرم افزار نقشه گوگل در زمینه مسیریابی است.

این تغییرات به وسیله هر سه نسخه تحت وب، آی او اس و اندروید برنامه نقشه گوگل در دسترس است و در صورت دریافت اطلاعات جدید در خصوص محدودیت های رفت و آمد در شهرهای مختلف دنیا گوگل داده های خود را در این زمینه به روز می نماید.

از جمله این اطلاعات می توان به فعال شدن یا غیرفعال شدن نقاط کنترل در مسیرهای جاده ای، مسدود شدن بعضی جاده ها، تغییر در ساعت حرکت مترو، قطار و هواپیما در بخش های مختلف دنیا و غیره اشاره نمود.

افرادی که برای مراجعه به مراکز درمانی یا دفاتر تست کرونا برنامه ریزی می نمایند هم دستورالعمل های حفظ ایمنی و بهداشت را دریافت خواهند کرد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10143

به "خدمات مسیریابی گوگل بر مبنای اثرات کرونا به روز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات مسیریابی گوگل بر مبنای اثرات کرونا به روز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید