درآمد سلبریتی های مشهور از تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟

به گزارش بانیما، سلبریتی ها و افراد مشهور در جهان به ازای انتشار هر پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبالغ هنگفتی را از شرکت ها و برند های مختلف در جهان دریافت می کنند.

درآمد سلبریتی های مشهور از تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، اینستاگرام که یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رود، در چند سال اخیر به خصوص با روی کار آمدن قابلیت های جدیدی همچون استوری و صفحات کاربری تجاری، میزبان دریافت و نمایش تبلیغات و آگهی های تجاری از سوی شرکت ها و برند های مختلف بوده است و هم اکنون می توان گفت که تبدیل به یکی از بزرگ ترین پلت فرم های جهان برای کسب درآمد و تبلیغات تجاری شده است .

در گزارشی که بیزینس اینسایدر نوشته است، افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی ها در خصوص جلب نظر شرکت ها و برند های مختلف برای نمایش تبلیغات در صفحات کاربری اینستاگرامی خود بسیار پیروز تر از سایر افراد وعموم مردم بوده اند؛ چراکه تعداد دنبال کنندگان و فالوور های زیادی داشته و از سویی دیگر نیز با در اختیار داشتن خیل عظیمی از طرفداران، قادر خواهند بود تاثیر بسیار گسترده تر و بیشتری را بر روی ذهن و نگرش افراد ایجاد کنند .

این افراد مشهور که عموما خوانندگان، بازیگران و فوتابالیست های محبوب و موردعلاقه مردم در سراسر جهان هستند، از این فرصت بهره جسته و برای نمایش آگهی و تبلیغات محصولات و برند های مختلف، مبالغ هنگفتی را از شرکت های مختلف دریافت کرده و بدین ترتیب کسب درآمد می کنند .

این گزارش به مرور مبالغی که سلبریتی ها از شرکت ها و برند های مختلف برای نمایش و به اشتراک گذاری یک پست تبلیغی دریافت می کنند، خواهد پرداخت .

کریستیانو رونالدو :

وی به عنوان ستاره پرتغالی فوتبال، در سال 2018 میزان مبلغی که به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام گرفته است، 750 هزار دلار بوده؛ در حالی که مبلغ آن در سال 2017 ، 400 هزار دلار بوده است .

تعداد فالوور های رونالدو، 137 میلیون نفر گزارش و اعلام شده است .

نیمار دا سیلوا سانتوس :

نیمار نیز به عنوان یکی از ستارگان فوتبال برزیل، در سال گذشته به ازای اشتراک گذاری هر یک پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبلغی معادل 600 هزار دلار گرفته است .

تعداد فالوور های وی 100 میلیون نفر اعلام شده اند .

لیونل مسی :

میزان مبلغی که این ستاره آرژانتینی فوتبال، برای هر پست تبلیغی در سال 2018 میلادی گرفته است، نیز 500 هزار دلار تخمین و اعلام شده است .

4 - داونی راک جانسون therock

تعداد فالوور: 109 . 000 . 000 نفر

درآمد اینستاگرامی: 650 . 000 دلار برای هر پست

تعداد فالوور های صفحه اینستاگرامی وی نیز 100 میلیون نفر گزارش شده است .

منبع: ایسنا

،

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3869

به "درآمد سلبریتی های مشهور از تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد سلبریتی های مشهور از تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید