دنبال پست دریافت در پرسپولیس نیستم، از انتخاب انصاریفرد خوشحالم

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان علی پروین پس از انتها این دیدار با مسعود سلطانی فر گفت: امروز در مورد مسائل گذشته و حال پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردیم و قرار شد همگی یکدل و متحد از انصاری فرد به عنوان مدیر عامل جدید پرسپولیس حمایت کنیم که البته همواره پیشکسوتان پرسپولیس از انتخاب های دکتر سلطانی فر حمایت نموده اند.

دنبال پست دریافت در پرسپولیس نیستم، از انتخاب انصاریفرد خوشحالم

وی اضافه کرد: انصاری فرد از جنس فوتبال است و ما بسیار از این انتخاب خوشحالیم و همه حمایت می کنیم تا پرسپولیس باز هم به قهرمانی برسد. مردم استقلال و پرسپولیس را دوست دارند و باید شرایطی باشد که بازیکنان این دو تیم بدون دغدغه فوتبال بازی نمایند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال و پرسپولیس ادامه داد: یک عده ای مطرح کردند که پروین دنبال پست دریافت است که نه علاقه ای به آن دارم و نه کشش انجامش را دارم. من سی سال در این تیم زحمت کشیدم و درد دل های مردم را که با ما می گویند به وزیر ورزش انتقال دادم. تا موقعی که یک پیشکسوت زنده است باید به آنها توجه کنیم. خیلی از آنها شاید احتیاج اقتصادی هم نداشته باشند ولی باید قدر آنان را بدانیم. دل مردم به این دو تیم خوش است و باید کاری کنیم طرفداران شاد به خانه هایشان بروند.

پروین در سرانجام در مورد تاثیرات ثبات مدیریت در تیم های مختلف باشگاهی از جمله پرسپولیس گفت: اکثر دغدغه های یک تیم اقتصادی است و تا یک مدیر از آینده اش اطمینان نداشته باشد نمی تواند درامدزایی کند. این دو تیم فقط از فروش برند باشگاه می توانند سالی صد و پنجاه تا دویست میلیارد درآمد داشته باشند و دکتر سلطانی فر هم با این حرف موافق است. پس باید به مدیران زمان بدهیم تا برنامه های خود را پیاده نمایند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4905

به "دنبال پست دریافت در پرسپولیس نیستم، از انتخاب انصاریفرد خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال پست دریافت در پرسپولیس نیستم، از انتخاب انصاریفرد خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید