راه های البرز لغزنده است، تردد جریان دارد

به گزارش بانیما، رئیس پلیس راه البرز از رانندگان خواست با توجه به بارش برف و باران و لغزندگی راه های این استان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم ایمنی با احتیاط حرکت نمایند.

راه های البرز لغزنده است، تردد جریان دارد

به گزارش از،سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه البرز با اشاره به بارش برف و باران و لغزندگی راه های این استان گفت: این بارش در جاده کرج - چالوس از محدوده گچسر تا کندوان به صورت برف و در بقیه محورها به صورت باران است.

رئیس پلیس راه البرز اضافه نمود: بارش ها در محورهای آزاد راهی محدوده این استان به صورت باران است که ضروری است رانندگان در این شرایط با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.

گودرزی با بین اینکه تمام راه های استان البرز باز است و تردد در طول جهت توسط ماموران پلیس راه کنترل می گردد، گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ به ویژه در مناطق کوهستانی از جمله جاده کرج - چالوس الزامی بوده و مسافران باید قبل از سفر از شرایط راه آگاه و با تجهیزات کامل سفر نمایند.

او اضافه نمود: رانندگان باید در هنگام سفر از سلامت فنی خودرو خود مطمئن شده و سوخت کافی که یکی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مسائل سفر است را به همراه داشته باشند.

گودرزی گفت : همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های استان البرز است و در زمان تعطیلی ها بر میزان ترافیک در یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان اضافه نموده می گردد.

منبع :ایرنا

خ

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7606

به "راه های البرز لغزنده است، تردد جریان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های البرز لغزنده است، تردد جریان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید