رشد 15 درصدی حضور گردشگران سلامت در کشور

به گزارش بانیما، رئیس اداره گردشگری وزارت بهداشت گفت: براساس تمهیدات اجرا شده حضور گردشگران سلامت در کشور رشد 15 درصدی داشته است.

رشد 15 درصدی حضور گردشگران سلامت در کشور

سعید هاشم زاده رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: اکنون در زمینه جذب بیماران بین المللی در رتبه چهل و یکم جهان قرار داریم و این در حالی است که کشور های هند و ترکیه سود خوبی از گردشگران سلامت به دست آورده اند و در این میان رتبه بسیار بهتری نسبت به کشور ما دارند.

وی ادامه داد: طی 3 ماهه اول 98 تعداد 17 هزار گردشگر سلامت در بیمارستان های سراسر کشور خدمات بهداشتی- درمانی دریافت نموده اند که خوشبختانه نسبت به سال قبل این آمار در حدود 15 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره گردشگری وزارت بهداشت تأکید کرد: یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت توانمندسازی بیمارستان هاست تا این مراکز درمانی به صورت مستقیم اقدام به بازاریابی در بین کشور های منطقه برای جذب توریسم سلامت نمایند.

تا 1404 باید 2 میلیون گردشگر سلامت جذب کنیم

وی اعلام کرد: امروزه برای افزایش جذب گردشگران سلامت به شرکت های تسهیلگر جهت جذب بیمار بین المللی مجوز صادر شده و وزارت بهداشت جهت ایمنی را برای جذب گردشگران سلامت طراحی نموده است تا بیماران از این جهت وارد کشور شوند و پس از دریافت خدمات بهداشتی - درمانی مناسب به کشورشان برگردند.

هاشم زاده گفت: سال گذشته 70 هزار گردشگر سلامت در بیمارستان های سراسر کشور خدمات بهداشتی - درمانی دریافت نموده اند که این آمار نسبت به سال 96 افزایش یک و نیم برابر داشته است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3980

به "رشد 15 درصدی حضور گردشگران سلامت در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 15 درصدی حضور گردشگران سلامت در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید