زمان قطعی پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ تعیین شد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ هنوز نتوانسته است طلب 800 هزار یورویی خود را از باشگاه پرسپولیس بابت باقیمانده قرارداد فصل گذشته و همچنین این فصل خود را دریافت کند.

زمان قطعی پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ تعیین شد

باشگاه پرسپولیس تصمیم داشت این پول را تا ابتدای فروردین پرداخت کند اما بعضی اختلافات با اسپانسر اصلی باشگاه سبب شد تا طلب سرمربی پرسپولیس تاکنون پرداخت نگردد.

بدهی پرسپولیس به برانکو باعث شد تا سرمربی این تیم به وسیله وکیل خود نامه ای را به باشگاه پرسپولیس زده و درخواست معین تکلیف درباره قراردادش کند.

موضوعی که ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به تکاپو انداخت تا بتواند بدهی سنگین به سرمربی تیم را پرداخت کند.

مدیر عامل پرسپولیس قصد داشت این بدهی را به وسیله پولی که از حامی اقتصادی اصلی سرخپوشان دریافت می نماید به برانکو بدهد اما اختلافات به وجود آمده میان اسپانسر و مسئولان باشگاه پرسپولیس باعث تأخیر در پرداخت شد تا ایرج عرب سراغ نامه نگاری با فیفا برود.

وی قصد داشت مبلغ در نظر گرفته شده از سوی فیفا برای باشگاه پرسپولیس بابت حضور بازیکنان این تیم در جام جهانی 2018 روسیه را به برانکو بدهد اما این روش نیز غیر قابل اجرایی بود تا فشار عدم پرداخت مطالبات برانکو بیش از پیش روی دوش مدیریت باشگاه احساس گردد.

از این رو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسات متوالی برگزار کرد تا بتواند اسپانسر را متقاعد به پرداخت بدهی اش کند. نشست هایی که بالاخره جواب داده است تا باشگاه پرسپولیس در آستانه پرداخت بدهی به برانکو ایوانکوویچ قرار بگیرد.

قرار است این پول بلافاصله پس از بازی چهارشنبه هفته جاری پرسپولیس با تراکتورسازی تبریز به حساب برانکو ایوانکوویچ واریز شده تا شرایط برای ادامه همکاری وی با سرخپوشان پایتخت نیز فراهم گردد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2700

به "زمان قطعی پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان قطعی پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید