سخنگوی فدراسیون تیراندازی: هفته آینده برای شروع اردوها تصمیم می گیریم

به گزارش بانیما، سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: اردوهای تیم ملی تیراندازی این هفته هم تعطیل است و هفته آینده باید در این مورد آنالیز و تصمیم گرفته گردد.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی: هفته آینده برای شروع اردوها تصمیم می گیریم

به گزارش خبرنگاران، تیراندازی ایران شش سهمیه برای المپیک دارد. ملی پوشان المپیکی ایران اکنون و به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را به صورت خشک در خانه و زیر نظر مربیان انجام می دهند. نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده، هانیه رستمیان، مهیار صداقت و جواد فروغی ملی پوشان المپیکی ایران هستند که در حال حاضر از خانه اردوهای خود را پیگیری می نمایند.

آخرین اردوی ملی پوشان تیراندازی در هانوفر آلمان بود و بعد از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوها تعطیل شد. قرار بود اردوی متمرکز ملی پوشان در سال جدید شروع گردد اما با به تعویق افتادن المپیک 2020 باید دید فدراسیون تیراندازی چه زمانی اردوها را شروع خواهد نمود.

ناصر رسولی، سخنگوی فدراسیون تیراندازی در مورد شروع اردوهای تیم ملی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: فعلا این هفته هم اردوی تیم ملی تعطیل است. احتمالا هفته آینده آنالیز می کنیم و با توجه به نظر مربیان در مورد شروع اردوها تصمیم می گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تعویق المپیک آیا اردوها دیرتر شروع خواهد شد یا خیر گفت: تقریبا اعلام شده که المپیک 2021 برگزار خواهد شد. در این شرایط مربیان باید برنامه ریزی جدیدی داشته باشند.آنها باید آنالیز نمایند و پیشنهادهای خود را بدهند تا فدراسیون طبق نظر آنها شرایط را فراهم کند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8362

به "سخنگوی فدراسیون تیراندازی: هفته آینده برای شروع اردوها تصمیم می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی فدراسیون تیراندازی: هفته آینده برای شروع اردوها تصمیم می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید