سه زمین چمن مصنوعی با همکاری وزرات علوم در دانشگاه های پیام نور احداث می شود

به گزارش بانیما، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: با مشارکت سازمان امور دانشجویان سه زمین چمن مصنوعی در حال احداث داریم و امیدواریم که در همین ترم به ثمر برسد.

سه زمین چمن مصنوعی با همکاری وزرات علوم در دانشگاه های پیام نور احداث می شود

امین ناجی، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرامون توسعه زیرساخت های ورزشی این دانشگاه گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی دانشگاه پیام نور در دستور کار است و در حال حاضر با مشارکت سازمان امور دانشجویان سه زمین چمن مصنوعی در حال احداث داریم و امیدواریم که در همین ترم به ثمر برسد، این زمین چمن ها در شهر های سنندج، نور آباد لرستان و شازند استان مرکزی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش همگانی گفت: رویکرد ما در ورزش دانشجویی ورزش همگانی است، ورزش قهرمانی از طریق فدراسیون ورزش دانشگاهی در حال پیگیری است و سیاست های وزارتخانه هم ورزش همگانی است و ما هم در پیگیری جدی این موضوع هستیم.

ناجی شرح داد: در پی گسترش ورزش همگانی پیش بینی کرده ایم که در حوزه کارکنان یک روز برای خانم ها و یک روز برای آقایان ورزش همگانی به صورت پیاده روی انجام شود، همچنین در جریانات دهه فجر هم چند مسابقه در بین کارکنان و دانشجویان داشتیم، این ها علاوه بر موضوع هایی است که در بین دانشجویان پیگیری می شود.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8439

به "سه زمین چمن مصنوعی با همکاری وزرات علوم در دانشگاه های پیام نور احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه زمین چمن مصنوعی با همکاری وزرات علوم در دانشگاه های پیام نور احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید