شمار گجت های مبتنی بر ویندوز 10 از مرز 1 میلیارد عبور کرد

به گزارش بانیما، مایکروسافت ساعاتی قبل اعلام کرد که در حال حاضر بیش از 1 میلیارد گجت در سرتاسر جهان از ویندوز 10 استفاده می کنند. این عدد شامل کامپیوترهای دسکتاپ، لپ تاپ ها، کنسول های ایکس باکس وان و هدست های هولولنز است. سامسونگ مدت ها پیش اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد شمار سیستم های مبتنی بر ویندوز 10 را به 1 میلیارد برساند که حدود 2 سال پس از تاریخ تعیین شده اولیه، این موفقیت حاصل شده است. این شرکت همچنین اعلام کرده که حدود 17.8 میلیون کاربر عضو پروژه Windows Insider هستند و نسخه های بتا را مورد بررسی قرار می دهند.

شمار گجت های مبتنی بر ویندوز 10 از مرز 1 میلیارد عبور کرد

پس از عرضه ویندوز 10، کمپانی مایکروسافت گفت که انتظار دارد در عرض سه سال شمار گجت های مجهز به این سیستم عامل به 1 میلیارد برسد که پس از شکست ویندوز فون در برابر اندروید و iOS، زمان بندی مربوط به این هدف را تغییر داد. روی هم رفته مایکروسافت پس از گذشت کمتر از 5 سال از عرضه ویندوز 10 توانسته به این موفقیت برسد.

در همین رابطه باید خاطرنشان کنیم که چند ماه قبل پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 7 به پایان رسید و هزاران کاربر پس از این خبر تصمیم گرفته اند به ویندوز 10 مهاجرت کنند. همچنین باید بگوییم که همین مهاجرت در نخستین رشد بازار کامپیوترهای شخصی بعد از سال 2011 تاثیرگذار بوده است.

منبع: The Verge

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8154

به "شمار گجت های مبتنی بر ویندوز 10 از مرز 1 میلیارد عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار گجت های مبتنی بر ویندوز 10 از مرز 1 میلیارد عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید