فناوری واقعیت مجازی سامسونگ کاربران را به کره ماه می برد!

به گزارش بانیما، وب سایت کلیک - محمد قریشی: واقعیت مجازی کاربردهای زیادی دارد. به تازگی با استفاده از فناوری واقعیت مجازی سامسونگ کاربران می توانند با کره ماه آشنا شوند.

فناوری واقعیت مجازی سامسونگ کاربران را به کره ماه می برد!

در صورتی که به ماه علاقه داشته باشید و بخواهید با این کره بیشتر آشنا شوید، می توانید از فناوری واقعیت مجازی سامسونگ بهره ببرید. در روز پنجشنبه شرکت کره ای سامسونگ مرکزی را برای تجربه واقعیت مجازی در نیویورک با نام A Moon for All Mankind افتتاح کرد.

در این مرکز لباس مخصوصی برای کاربران در نظر گرفته شده که از طریق آن می توانند در هوا معلق شوند. سامسونگ برای تجربه واقعیت مجازی کره ماه از هدست Gear VR و گوشی هوشمند گلکسی S9 پلاس استفاده نموده است.

یکی از فضانوردان سابق ناسا که در این پروژه با سامسونگ همکاری نموده به این نکته اشاره می نماید که کاربران با وجود حضور در شهر نیویورک، می توانند به کره دیگری سفر نمایند.

در سال های اخیر واقعیت مجازی پیشرفت های مناسبی را تجربه نموده است و شرکت های مختلف مانند سامسونگ، گوگل و فیس بوک سرمایه گذاری های زیادی در این بخش انجام داده اند. سامسونگ با راه اندازی مرکز A Moon for All Mankind به دنبال معرفی قابلیت های واقعیت مجازی است.

هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ اغلب قادر به ردیابی حرکت های کاربر نیست. این برند کره ای برای بهبود تجربه کاربری افراد در سفر به کره ماه، از سنسورهایی برای سر و دست استفاده نموده است تا حس حرکت به کاربران منتقل گردد.

در حالی که استفاده از سنسور برای سر و دست تجربه کاربری را بهبود می بخشد، تفاوت اصلی در سفر به ماه در این مرکز در نیویورک مربوط به لباس مخصوص آن است. این لباس باعث می گردد افراد در هوا معلق شده و حس یک فضانورد را تجربه نمایند. سامسونگ میخواهد در آینده تجهیزات بیشتری را برای تجربه بهتر کاربران مورد استفاده قرار دهد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: برترین ها
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3369

به "فناوری واقعیت مجازی سامسونگ کاربران را به کره ماه می برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری واقعیت مجازی سامسونگ کاربران را به کره ماه می برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید