قطع همکاری بامیرقائمی تصمیم شخصی بود، دنبال هجمه علیه درگاهی هستند

به گزارش بانیما، رضا شاکرمی مدیر سالن ژیمناستیک شهید آذرپی در خصوص خبر قطع همکاری با کاپیتان سابق تیم ملی با این سالن اعلام کرد: متاسفانه در حال حاضر گروه اندک و انگشت شماری تنها به فکر حاشیه سازی برای فدراسیون هستند و از هرچیزی برای ایجاد هجمه علیه فدراسیون و خانم اینچه درگاهی استفاده می کنند.

قطع همکاری بامیرقائمی تصمیم شخصی بود، دنبال هجمه علیه درگاهی هستند

وی اضافه نمود: من در مورد قطع همکاری بارها با آقای میرقائمی صحبت کردم و حتی موضوع را از طریق چند پیشکسوت هم به اطلاع ایشان رساندم. علت این تصمیم این بود که هیچ یک از مربیانی که برای تیم سازی مدنظر ما بود راضی به همکاری با ایشان در سالن نبودند و ما هم بر اساس مصلحت کاری و پیش بردن اهداف سالن در راستای رشد و توسعه ژیمناستیک تصمیم به این کار گرفتیم.

شاکرمی ادامه داد: من خیلی محترمانه آقای میرقائمی را به اتاقم دعوت کردم و گفتم که ادامه همکاری با ایشان مقدور نیست اما ایشان به من گفتند نمی توانم هیچ کاری کنم. این اظهار نظر آقای میرقائمی به منزله نفی اختیارات من است در حالی که من مدیر این سالن هستم و این حق طبیعی هر مدیری است که مربیان را بر اساس مصلحت کاری و فضای رشد و توسعه کار در نظر بگیرد.

وی تاکید کرد: من حتی مدتها قبل به فدراسیون هم اعلام کردم که ادامه همکاری با آقای میرقائمی برایم مقدور نیست اما فدراسیون دخالتی در این موارد نداشت و اختیارات را به مدیریت مجموعه واگذار کرد.

شاکرمی در پاسخ به این سوال که چرا برای اخراج میرقائمی از سالن با پلیس تماس گرفتید گفت: من بارها با ایشان با ملایمت صحبت کردم و حتی از طریق چند واسطه و پیشکسوت موضوع را به اطلاعشان رساندم. ایشان گفتند من سر تمریناتم می آیم و کسی نمی تواند کاری کند. به رئیس کنونی هیات استان اطلاع دادم اما باز تاثیری نداشت. نمی خواستم هیچ برخورد بدی صورت گیرد. بنابراین سعی کردم از طریق قانونی اقدام کنم تا صورت جلسه ای که سندی معتبر باشد وجود داشته باشد. گرچه متاسفانه ایشان هنوز هم بدون اجازه من و با بی احترامی به سالن می آید و سر تمرینات حاضر می شود.

مدیر سالن ژیمناستیک شهید آذرپی اظهار کرد: متاسفانه این عده انگشت شمار تنها به دنبال ایجاد حاشیه و هجمه هستند و نظم ژیمناستیک را به هم زده اند. در گذشته نیز همین کار را با آقای محتشمی کردند. در مورد تصمیم شخصی من هم نام فدراسیون را می آورند تا به خانم اینچه درگاهی هجمه وارد کنند.

وی در ادامه اضافه نمود آیا اینکه مدام چوب لای چرخ فدراسیون بگذارند و باعث شوند تا کارهای اصلی در جهت رشد ژیمناستیک را رها کرده و به آنها پاسخ بدهیم مصداق بی اخلاقی نیست؟ مگر در همه سالهایی که آنها روی کار بودند دیگران برایشان حاشیه ایجاد کردند؟

وی شرح داد: علیرغم همه این حواشی توسط مخالفان تعداد مدال ها و موفقیت های همین مدت کوتاه ریاست خانم درگاهی از تعداد مدال های 40 سال گذشته بیشتر است که نشان از عملکرد قوی ایشان و تیم جوانشان دارد. امیدوارم این گروه چند نفره هم دست از ایجاد حاشیه بردارند و به عنوان مشاور و پیشکسوت در کنار نیروی جوان و پر انرژی قرار بگیرند تا ان شاءالله آینده ای روشن برای این ورزش پایه رقم بخورد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6385

به "قطع همکاری بامیرقائمی تصمیم شخصی بود، دنبال هجمه علیه درگاهی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع همکاری بامیرقائمی تصمیم شخصی بود، دنبال هجمه علیه درگاهی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید