مجلس یازدهم نظارت جدی بر عملکرد اقتصادی دولت داشته باشد

به گزارش بانیما، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: از مجلس یازدهم انتظار می رود که نظارت جدی بر عملکرد اقتصادی دولت داشته باشد و نگذارد دلالان به اقتصاد کشور آسیب برسانند.

مجلس یازدهم نظارت جدی بر عملکرد اقتصادی دولت داشته باشد

لطف الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام منفعلی نیست که نتواند در برابر چالش ها و محدودیت ها پیروز شود؛ لذا مجلس یازدهم باید از ظرفیت بی نظیر جمهوری اسلامی در مقابله با چالش ها و پیشرفت کشور استفاده کند.

وی افزود: گاهی اوقات مشاهده شده که رویکرد دولت و به خصوص رویکرد وزارت امور خارجه کشورمان، انقلابی و مبتنی بر ارزش های جمهوری اسلامی نیست، در صورتی که مقاومت از جایگاه بالایی در منطقه و جهان برخوردار است، هنوز دولت و دستگاه دیپلماسی به آن اعتقاد کامل و 100 درصدی ندارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس مطرح نمود: مجلس یازدهم باید با شناسایی آسیب های سیاست خارجی و ضعف و انفعال وزارت امور خارجه، دیپلماسی دولت را مبتنی بر دیپلماسی فعالانه و در راستای تأمین منافع مقاومت هدایت کند.

فروزنده با انتقاد از عملکرد و نوع تعامل مجلس دهم با وزرای دولت گفت: واقعاً در رابطه با گرانی ها و شبهات مرتبط با بورس مجلس دهم، نمایندگان مجلس دهم هیچ گونه صحبتی با وزرا انجام ندادند و یا حتی یک بار هم از وزیران مربوطه درخواست نکرده اند که توضیحات مبسوط در رابطه با بورس ارائه دهند.

وی تأکید کرد: از مجلس یازدهم انتظار می رود که نظارت جدی بر عملکرد اقتصادی دولت داشته باشد و نگذارد دلالان به اقتصاد کشور آسیب برسانند.

4079/

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9489

به "مجلس یازدهم نظارت جدی بر عملکرد اقتصادی دولت داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس یازدهم نظارت جدی بر عملکرد اقتصادی دولت داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید