مدیرروستا: کی روش پرینت دریافتی هایش را به گزینه های سرمربیگری تیم ملی نشان بدهد، دایی و برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی هستند

به گزارش بانیما، علی اصغر مدیرروستا در تبادل نظر با ، درباره اینکه شنیده می گردد کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به گزینه های سرمربیگری این تیم مشاوره داده و با آگاه کردن آنها از روند دریافت مطالباتش از فدراسیون در راه مذاکره با این مربیان اخلال ایجاد می نماید، اعلام کرد: صحت این موضوع برای من ثابت نشده اما اگر واقعا کی روش این کار را انجام می دهد تاسف آور است و از او خواهش می کنیم لطف کند پرینت پول ها و پاداش هایی را که گرفته است به گزینه ها بدهد! متاسفانه فدراسیون فوتبال ایران دیر کی روش را شناخت و اگر در ماه های اول عقد قرارداد با او به شکل درست و اصولی با کی روش رفتار می کرد هیچ وقت کار به چنین جایی نمی رسید.

مدیرروستا: کی روش پرینت دریافتی هایش را به گزینه های سرمربیگری تیم ملی نشان بدهد، دایی و برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی هستند

باید از بحث شکایت کی روش درس بگیریم

او ادامه داد: متاسفانه دوستان فدراسیون فوتبال صحبت های اهالی فوتبال کشورمان و انتقاد آنها از عملکرد فنی و اخلاقی کی روش در طول هشت سال فعالیت او را جدی نگرفتند و البته نباید نقش بعضی رسانه ها را هم در حمایت های غیر موجه از کی روش نادیده گرفت. حال که بحث کی روش با فوتبال ایران به شکایت رسیده باید از این موضوع درس بگیریم و از این به بعد کار تیم ملی را بهتر انجام بدهیم. اعتقاد دارم اگر فدراسیون می داند کی روش با گزینه های سرمربیگری تیم ملی ارتباط می گیرد و به آنها اسناد و مدارک نشان می دهد فدراسیون هم پرینت تمام پول ها، پاداش ها و پرداختی های به موقع به کی روش را به مربیان مدنظرش نشان بدهد.

کی روش پول هنگفتی از ایران گرفته و چیزی نیست اگر پرداخت دستمزدش مدتی به تاخیر بیفتد

مدیروستا توضیح داد: شاید با توجه به تحریم هایی که کشورمان با آن روبرو شده است نتوانسته ایم بخشی از پول کی روش را به حساب او انتقال بدهیم اما این موضوع چندان خاص نیست چراکه او پول هنگفتی از ایران گرفته است و نتایج هم معین است.

کی روش عاشق پول بود و فقط در لفظ می گفت عاشق مردم ایران هستم

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره شکایت کی روش از فدراسیون فوتبال ایران گفت: پیش از این کی روش می گفت من عاشق مردم ایران هستم اما حال معین شده است او عاشق پول است! و فقط لفظ علاقه به مردم ایران را بلد است. در واقع کی روش با اینگونه صحبت ها قصد راه انداختن تبلیغ برای خودش را داشت.

علی دایی نسبت به 10 سال پیش باتجربه تر شده و بهترین گزینه ایرانی برای تیم ملی است

مدیرروستا درباره ارزیابی اش از انتخاب سرمربی خارجی یا داخلی به عنوان جانشین کارلوس کی روش اعلام کرد: فکر می کنم در مقطع فعلی انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی بهتر است و در این میان علی دایی گزینه خوبی است. دوره قبلی ای که دایی سرمربی شد برای او زود بود اما اکنون تجربه اش نسبت به 10 سال پیش بسیار بیشتر شده است و می تواند به راحتی تیم ملی را رهبری کند.

اگر نمی خواهیم به جانشین کی روش فرصت بدهیم باید او را هم همان ماه های اول اخراج می کردیم

او درباره اظهارات بعضی کارشناسان مبنی بر ریسک استفاده از مربی ایرانی جای کی روش در تیم ملی اعلام کرد: من هم شنیده ام بعضی می گویند مربی ایرانی با یک باخت در تیم ملی نابود می گردد اما باید مسولان فدراسیون همان فرصتی که به کی روش دادند به مربی ایرانی هم بدهند. اگر اینگونه بود باید کی روش را همان ماه های اول سرمربیگری اش در تیم ملی اخراج می کردند. اگر همان فرصتی که به کی روش داده شد در اختیار مربی ایرانی هم قرار بگیرد می تواند از پس کار بیاید و شاید از او هم بهتر نتیجه بگیرد. البته موافقت من برای انتخاب مربی ایرانی جای کی روش به این شرط است که هم رسانه ها و هم فدراسیون فوتبال پای حمایت از این مربی بایستند و بهایی که به کی روش دادند به مربی ایرانی هم بدهند.

مدیرروستا با اشاره به نقش انتخاب دستیار کاربلد در کنار سرمربی ایرانی برای تیم ملی گفت: من اعتقاد دارم با توجه به اینکه نام علی دایی برای راهنمایی تیم ملی مطرح شده است او باید کادرفنی قوی ای برای خودش انتخاب کند و قطعا با تجربه ای که از گذشته دارد این کار را هم انجام می دهد.

مربی ایرانی نشد برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی است

او درباره اینکه اگر بنا به هر دلیلی برای تیم ملی مربی ایرانی انتخاب نگردد فدراسیون فوتبال باید با توجه به سبک بازی این تیم سراغ گزینه هایی از کدام کشور برود، پاسخ داد: من روی این موضوع چندان فکر نکرده ام. اگر مسئولان فدراسیون فوتبال نیم خواهند مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب نمایند بهترین گزینه برانکو ایوانکوویچ است.

بدترین اقدام فدراسیون انتخاب یک سرمربی مسئله دار برای تیم امید بود

سرمربی سابق تیم پیکان تهران درباره اخراج زلاتکو کرانچار از تیم ملی امید اعلام کرد: بدترین اقدام فدراسیون فوتبال این بود که یک سرمربی خارجی مسئله دار را برای راهنمایی تیم ملی امید روی کار آورد و خود مسئولان فدراسیون باید عامل انتخاب و سپس برکناری کرانچار را شرح بدهند. با این وجود مربیانی چون یحیی گل محمدی، جواد نکونام و مهدی مهدوی کیا که نامشان برای سرمربیگری تیم ملی امید مطرح شده است افراد خوشنام، باتجربه و محبوبی هستند که می توانند به این تیم یاری نمایند. هرچند مربی ای مثل مهدی مهدوی کیا سابقه خاصی در سرمربیگری ندارد اما در صورت انتخاب برای تیم امید می تواند با بستن کادرفنی خوب این خلاء را جبران کند.

نحوه برخورد با شفر در مرام ایرانی ها نبود

مدیرروستا درباره جدایی وینفرد شفر از تیم استقلال گفت: به نظر من مدیران استقلال رفتار بدی با شفر داشتند و این رفتار در مرام ایرانی نیست. برانکو ایوانکوویچ به این دلیل در پرسپولیس پیروز است که مدیران باشگاه ابتدای حضورش در تمام زمینه ها پای او ایستادند و رفته رفته این تنه قوی شد. مدیران ما باید پای مربیان بایستند و بلافاصله تحت تاثیر مردم و رسانه ها قرار نگیرند. به نظر من در مجموع عملکرد شفر خوب بود اما اگر مسئولان باشگاه استقلال به این نتیجه رسیده اند که او را برکنار نمایند راه و رسمش این نبود که شفر را سر تمرین راه ندهند. این مربی آلمانی در سطح دنیا شناخته شده است. ضمن اینکه برای فرهاد مجیدی که در تیم ملی و باشگاه بهمن با من هم بازی بوده آرزوی پیروزیت دارم.

تاج: برای انتخاب سرمربی خارجی موانعی داریم

کرانچار مزد زحماتش را با اخراج گرفت

قطع همکاری فدراسیون فوتبال با کرانچار/ سرمربی آینده تیم ملی امید داخلی است

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2825

به "مدیرروستا: کی روش پرینت دریافتی هایش را به گزینه های سرمربیگری تیم ملی نشان بدهد، دایی و برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرروستا: کی روش پرینت دریافتی هایش را به گزینه های سرمربیگری تیم ملی نشان بدهد، دایی و برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید