مصاحبه کی روش با خبرنگار خارجی در رختکن تیم ملی

به گزارش بانیما، متأسفانه وضعیت چمن خوب نبود و برای بازیکنان تکنیکی ایران و مخصوصاً بازیکنان تکنیکی ترینیداد، به نمایش گذاشتن مهارت های شان غیرممکن بود.

مصاحبه کی روش با خبرنگار خارجی در رختکن تیم ملی

به گزارش خبرنگاران ،در حالی که بعد از بازی تیم ملی مقابل ترینیداد و توباگو کارلوس کی روش اصلا به سالن کنفرانس نرفت و پاسخگوی خبرنگاران نشد در اتفاقی بی سابقه و در رختکن تیم ملی با خبرنگار سایت گاردین ترینیداد و توباگو مصاحبه کرد.

سایت گاردین ترینیداد و توباگو با نادر توصیف کردن مصاحبه دستیار سابق سرالکس فرگوسن و یک ارزیابی مثبت از بازی، به نقل از کی روش نوشته است:امروز متأسفانه چمن استادیوم برای دو تیم از کیفیت بالایی برخوردار نبود چون در ایران خیلی باران باریده اما من فکر می کنم که با این حال این بازی برای دو تیم منفعت هایی داشت.ما از سال 2014 با یکدیگر روبرو نشده بودیم. خیلی چیزها عوض شده، برخی از بازیکنانی که آن سال با آنها روبرو شدیم هنوز هم در تیم ملی ترینیداد و توباگو هستند و دو سه بازیکن هم از آن بازی هنوز در تیم من حضور دارند اما همه با همان کیفیت و با همان رویکرد بازی می نمایند.داشتن فرصت بازی مقابل ترینیداد و توباگو فوق العاده بود.

کی روش ادامه داد:از توانایی تیم ملی ترینیداد برای جنگیدن، برای بازی کردن و برای ضدحمله زدن تحت تأثیر قرار گرفتم. مطمئنم اگر شرایط مساعد بود، دو تیم عملکرد بهتری ارائه می کردند. متأسفانه وضعیت چمن خوب نبود و برای بازیکنان تکنیکی ایران و مخصوصاً بازیکنان تکنیکی ترینیداد، به نمایش گذاشتن مهارت های شان غیرممکن بود.فکر می کنم شما آینده خوبی پیش رو دارید.می خواهم قدردانی ام را بابت داشتن این فرصت برای کار در کنار ترینیداد و توباگو ابراز کنم.این فرصت همیشه برای بازیکنان ما استثنایی بود چون در این تیم بازیکنان تکنیکی، سرعتی، با انگیزه و با قدرت بدنی هستند و چنین بازی هایی همواره برای ما فرصت یادگیری و پیشرفت است.

3-270

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1120

به "مصاحبه کی روش با خبرنگار خارجی در رختکن تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه کی روش با خبرنگار خارجی در رختکن تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید