منافی: پرسپولیس از استقلال بهتر بازی کرد

به گزارش بانیما، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید داربی پایتخت جذابیت زیادی نداشته است.

منافی: پرسپولیس از استقلال بهتر بازی کرد

جواد منافی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران در مورد داربی پایتخت و تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول بازی خطرناک و درگیرانه ای را شاهد بودیم. بار فنی خاصی در این بازی قابل مشاهده نبود. دوندگی دو تیم در این بازی بسیار زیاد بود. مدافعان فضا را برای هجوم مهاجمان دو تیم گرفته بودند و فورواردها نمی توانستند حمله ای ایجاد نمایند. بازی دو تیم کاملا عمق را برای حمله مهاجمان می بست. فورواردهای دو تیم در این بازی خیلی کم صاحب توپ شدند و به خاطر همین موقعیت گل آنچنانی در نیمه اول ایجاد نشد. در این بازی بیشتر می خواستند خطا بگیرند و از ضربات کاشته استفاده نمایند. نقطه قوت استقلال در بازی هایی که انجام داده سمت راستش بود که در این بازی ما شاهد چنین نقطه قوتی نبودیم چون سمت راست استقلال را کاملا بسته بودند. در نیمه اول فکر می کنم موقعیت صد درصد گلی برای هر دو تیم ایجاد نشد.

او ادامه داد: نیمه دوم هم مثل نیمه اول شروع شد و هر چه گذشت پرسپولیس توانست بهتر بازی کند. با آمدن عالیشاه سمت چپ پرسپولیس قوت بیشتری گرفت و توانست چند ارسال خوب روی دروازه داشته باشد. هرچه به آخر بازی نزدیک تر می شدیم پرسپولیس موقعیت های بهتری پیدا می کرد. با این که استقلال نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داشت ولی برای پرسپولیس فرق خاصی نمی کرد. کسب مساوی هم برای پرسپولیس نتیجه راضی نماینده ای بود چون این تیم بازی مهمی با السد در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا دارد. استقلال برای کسب این سه امتیاز خودش را به آب و آتش می زد ولی چیز خاصی از استقلال در این بازی ندیدیم که بتواند پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد. من فکر می کنم پرسپولیس در این بازی یک مقدار بهتر از استقلال بازی کرد و موقعیت های بهتری توانست ایجاد کند. همه انتظار داشتند با توجه به شرایط استقلال در جدول و وضعیت نامناسب روحی - روانی ایجاد گردیده، استقلال بتواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد اما این اتفاق نیفتاد و استقلالی ها یک بازی بسته و بی برنامه ارائه دادند. یکی از کسل نماینده ترین داربی های پایتخت را شاهد بودیم و فکر می کنم کسانی که این بازی را دیده باشند، از دیدن این بازی لذتی نبرده باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با بازی ای که پرسپولیس در شهرآورد انجام داد این تیم شانسی برد السد در لیگ قهرمانان آسیا را دارد گفت: صد درصد این تیم شانس برای صعود دارد. البته نبودن حسین ماهینی می تواند به تیم لطمه بزند. در هر صورت بازی بسیار سنگینی مقابل این تیم قطری داریم. السد قطر یک بازی بسیار سنگین مقابل استقلال انجام داده است. امیدوارم بتوانیم با یک بازی برنامه ریزی گردیده بتوانیم مساوی در بازی رفت و در زمین السد قطر بگیریم یا اگر هم باختیم با اختلاف یک گل زمین را ترک کنیم. حتی اگر مساوی هم بگیریم دستاورد بزرگی را کسب نموده ایم چون بازی برگشت در استادیوم آزادی خواهد بود. در نهایت باید بگویم بازی سختی داریم و آقای برانکو باید حواسش به این مساله باشد و یک بازی با برنامه و خوب را ارائه دهد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 691

به "منافی: پرسپولیس از استقلال بهتر بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منافی: پرسپولیس از استقلال بهتر بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید