مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور هواوی در شبکه مخابراتی بریتانیا تا اطلاعاتی جدید از شارژر گلکسی نوت 10

به گزارش بانیما، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور هواوی در شبکه مخابراتی بریتانیا تا اطلاعاتی جدید از شارژر گلکسی نوت 10

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گزارش های جدید از نشریات بریتانیایی نشان می دهند که شبکه مخابراتی مرکزی بریتانیا به واسطه حامل های مخابراتی 5G هواوی تجهیز شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز به علت نقض گسترده امنیت اطلاعات کاربران با جریمه ای 183 میلیون پوندی رو به رو شده است. این موضوع را می توان یک رکورد بزرگ و تاسف بار در تاریخ بریتانیا در حوزه نقض اطلاعات مشتریان دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اخیرا گوگل نشانگرهای سرعت سنج و هشدارهای دوربین را روی سیستم نقشه های خود فعال نموده است. اما هنوز هم بسیاری از کاربران روش بنابراین مطمئن شوید که آنها را نیز آنالیز می کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اخیرا بعضی جزئیات جدید درباره شارژر بیسیم گلکسی نوت 10 و گلکسی واچ 2 منتشر شده است. این اطلاعات حکایت از سرعت شارژ 20 واتی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جدیدترین پوسترهای منتشر شده از گوشی هواوی میت ایکس حکایت از آن دارند که قرار است این گوشی زودتر از موعدی که حدس زده می شد وارد بازار چین گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل با نصب یک بیلبورد در ورودی بخش آزمایش محصولات HQ در شهر تورنتو، یک بیلبورد کنایه آمیز نصب نموده است. HQ مثل گوگل یکی از شرکت های زیر مجموعه آلفابت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: انتخاب
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3646

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور هواوی در شبکه مخابراتی بریتانیا تا اطلاعاتی جدید از شارژر گلکسی نوت 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور هواوی در شبکه مخابراتی بریتانیا تا اطلاعاتی جدید از شارژر گلکسی نوت 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید