نسخه سبک PUBG عرضه شد

به گزارش بانیما، بازی PUBG سابقه ای بلند و بالا در مسائل فنی دارد؛ مسائلی که هنوز هم کاملا رفع نشده اند و شرکت سازنده این بازی یعنی PUBG Corp هنوز هم مشغول کار روی آن ها هستند. با این حال، به جرات می توانیم بگوییم آن چه امروز از بازی PUBG و وضعیت اجرای آن می بینیم، از زمین تا آسمان با نسخه اولیه بازی فرق می نماید. سازندگان PUBG تخصص تازه ای در توسعه فنی بازی پیدا نموده اند و قدم بعدی آن ها، عرضه نسخه ای سبک از PUBG است که روی سیستم های ضعیف هم اجرا می گردد.

نسخه سبک PUBG عرضه شد

آزمایش این نسخه سبک از دیروز آغاز شده است. این نسخه PUBG Lite نام گرفته است و فعلا رسما فقط می توان در کشور تایلند آن را دانلود و بازی کرد.

بازی PUBG Lite سیستم مورد احتیاج و سیستم پیشنهادی بسیار کمتری از بازی اصلی دارد و هم چنین به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

شرکت PUBG Corp در قالب یک بیانیه گفته است که این نسخه سبک از بازی را با در نظر دریافت مناطق و کشورهایی ساخته اند که تهیه سخت افزارهای پیشرفته و گران قیمت در آن ها ممکن نیست. در نتیجه احتمال عرضه رسمی PUBG Lite در کشورهای پیشرفته و مناطقی که صنعت بازی حضوری گسترده در آن ها دارد، کمتر خواهد بود.

تیم سازنده PUBG Lite متفاوت از بازی اصلی فعالیت می نماید و بازی از نظر محتوا و آپدیت هم کاملا جداگانه از PUBG اصلی خواهد بود. نسخه فعلی PUBG Lite فعلا فقط نقشه Erangel را دارد.

سیستم مورد احتیاج برای اجرای PUBG Lite از این قرار است:

  • سیستم عامل: ویندوز 7، 8، 10 (نسخه ی 64 بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i3 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک: اینتل HD 4000
  • فضای مورد احتیاج: 4 گیگابایت

با اینکه بازی فعلا فقط در تایلند عرضه شده، ولی راهکارهایی برای دانلود آن خارج از این کشور هم وجود دارد. با این حال، احتمالا در آینده نزدیک شاهد عرضه PUBG Lite در کشورهای دیگر هم خواهیم بود.

منبع: Polygon

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1687

به "نسخه سبک PUBG عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه سبک PUBG عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید