نسل دوم گلکسی فولد با دو تغییر مهم روانه بازار می شود

به گزارش بانیما، طبق گزارش منتشر شده از جانب یک رسانه کره ای، نسل دوم گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ در ماه آوریل 2020 معرفی می شود و این یعنی یک ماه پس از حضور گلکسی اس 11، شاهد معرفی گلکسی فولد 2 خواهیم بود. اما در مورد مشخصات این گوشی چه می توان گفت؟

نسل دوم گلکسی فولد با دو تغییر مهم روانه بازار می شود

بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع مختلف، گویا سامسونگ برای نمایشگر این گوشی می خواهد از محافظ شیشه ای بسیار باریکی استفاده کند تا بتواند محافظ پلاستیکی فعلی را کنار بگذارد. چنین تصمیمی، حداقل از لحاظ تئوری منجر به افزایش دوام نمایشگر خواهد شد. تغییرات در همین جا به اتمام نمی رسند بلکه ظاهرا نسل دوم گلکسی فولد به صورت عمودی باز و بسته می شود.

در ابتدا برخی از شایعات این احتمال را مطرح کرده بودند که گلکسی فولد 2 از نمایشگر تاشو 6.7 اینچی و یک نمایشگر کوچک 1 اینچی در بخش بیرونی بهره می برد. باید خاطرنشان کنیم که گلکسی فولد فعلی دارای نمایشگر 7.3 اینچی است و حالا طبق گزارش جدید به نظر می رسد سامسونگ می خواهد از نمایشگر 8.1 اینچی استفاده کند.

با وجود اینکه هنوز زمان زیادی به معرفی این محصول باقی مانده، ولی از آنجایی که نسل دوم گلکسی فولد جذابیت زیادی دارد، مطمئنا خیلی زود جزییات بیشتری از آن افشا خواهد شد.

منبع: Slash Gear

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5689

به "نسل دوم گلکسی فولد با دو تغییر مهم روانه بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل دوم گلکسی فولد با دو تغییر مهم روانه بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید