نمایشگاه صنایع دستی نشان دهنده قابلیت های ایران در فراوری ثروت است

به گزارش بانیما، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی فوق العاده است.این نمایشگاه ثابت می نماید که توانمندی ها و قابلیت های بسیار زیاد در فراوری ثروت وجود دارد.

نمایشگاه صنایع دستی نشان دهنده قابلیت های ایران در فراوری ثروت است

فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، امروز چهارشنبه 15 اسفند 97 در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با بیان این مطلب اضافه کرد: با توجه به آنچه که در نمایشگاه دیدم فعالیت خانمها در عرصه صنایع دستی حوب است و حتما جای کار بیشتر هم دارد.

مهاجرانی اظهار کرد: خبر خوشمان این است که کارسوق صنایع دستی را در پدارس استعداد درخشان راه اندازی کردیم و این یاری می نماید که هم بچه های استعداد درخشان بیشتر با حوزه صنایع دستی آشنا بشوند و هم منتظر توسعه کسب و کارها در این حوزه باشیم.

او گفت: البته تا قبل از این در مرکز پرورش استعدادهای درخشان به صورت معین به موضوع صنایع دستی پرداخته نشده بود و گهگداری بنابر سلیقه مدیر بازدیدی انجام می شد اما با تفاهمنامه میان معاونت صنایع دستی و سازمات میراث فرهنگی یک کار جدی در دستور کار مدارس پرورش استعدادهای درخشان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: من در خانه از صنایع دستی استفاده میکنم و علاقه بسیار زیادی به استفاده از هنرهای سنتی دارم.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4463

به "نمایشگاه صنایع دستی نشان دهنده قابلیت های ایران در فراوری ثروت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی نشان دهنده قابلیت های ایران در فراوری ثروت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید