نیکخو: وزارت ورزش اراده ای جدی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس دارد

به گزارش بانیما، نماینده تام الاختیار باشگاه استقلال تاکید نمود که از سوی وزارت ورزش اراده ای جدی برای واگذاری سرخابی ها وجود داد.

نیکخو: وزارت ورزش اراده ای جدی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بهمن نیکخو نماینده تام الاختیار باشگاه استقلال پس از اتمام جلسه در مورد واگذاری سرخابی ها در جمع خبرنگاران گفت: مسئولیتی در این خصوص ندارم که بخواهم شرح بدهم اما وزارت ورزش کوششش این است که در ارتباط با فرآیند واگذاری دو باشگاه تمام کوشش خود را انجام دهد و موانعی که در این راه است را هموار کند. این جلسه هم در راستای این سیاست و با تاکید وزیر ورزش برگزار شده است.

وی در واکنش به اینکه آیا در جلسات تشکیل شده اراده ای برای خصوصی سازی دو باشگاه وجود دارد، توضیح داد: بله، قویا اراده ای برای انجام این کار وجود دارد.

نیکخو در ادامه صحبت هایش درباره اینکه چرا شخصی از تصمیم گیران در این زمینه شرح مناسبی درباره فرایند آن نمی دهد، گفت: برداشت من این است که احتمالا می خواهند وقتی نتایج کاملا تعیین شد شرحات لازم را بدهند. الان نمی گردد و هر جمله ای که شاید گفته گردد با برداشت های متفاوتی روبرو گردد، اجازه دهید در زمان مناسب از سوی وزارت ورزش و هم سازمان خصوصی سازی در این راستا شرح داده خواهد شد.

نماینده تام الاختیار باشگاه استقلال ادامه داد: اراده وزارت ورزش کاملا جدی است نه از الان که از سال گذشته بوده و پیشرفت های خوبی صورت گرفته و امروز هم در مورد محدودیت هایی که وجود دارد راهکارهایی ترتیب داده شد.

نیکخو در انتها درباره بحث مدیرعاملی استقلال و اینکه چه زمانی معرفی خواهد شد نیز گفت: مدیرعامل که معرفی شده (سعادتمند) و اگر می خواهید شخص دیگری باشد که حرف دیگری است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8824

به "نیکخو: وزارت ورزش اراده ای جدی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکخو: وزارت ورزش اراده ای جدی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید