هر کارمند حامی یک یتیم

به گزارش بانیما، خبرنگاران/همدان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به پویش هر کارمند حامی یک یتیم، پیش بینی کرد تا پایان امسال بیش از 31 هزار نفر خیر و نیکوکار به حامیان ایتام و محسنین افزوده شود.

هر کارمند حامی یک یتیم

پیمان ترکمانه در گفت وگو با خبرنگاران، با توضیح اینکه طرح اکرام ایـتام با هدف حمایت از بچه ها یتیم و تأمین نیازهای آن ها در زمینه های معیشتی، تحصیلی و درمان آغاز شده است، افزود: در این طرح افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مسائل مادی و معنوی آن ها در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش آموز خاص و کمک به دانشجوی خاص اقدام می کنند.

وی گفت: براساس برنامه ریزی های اجرا شده در این طرح، پیش بینی می شود با رایزنی های انجام گرفته با ادارات برای جذب حامی بیشتر همکاری های لازم صورت پذیرد و تا سرانجام امسال بیش از 31 هزار نفر خیر و نیکوکار به حامیان ایتام و محسنین اضافه کرده شود.

ترکمانه با اشاره به اینکه حامیان اکرام ایتام با تعهد حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهانه مبالغی به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند، افزود: در این پویش حامیان جدید ماهانه با پرداخت حداقل 10 هزار تومان دستگیر ایتام و فرزندان محسنین که سرپرست بیمار صعب العلاج و از کار افتاده دارند، خواهند شد و کمک های حامیان به صورت مستقیم و در همان لحظه به حساب فرزندان معنوی تحت حمایت واریز می شود به طوریکه برای سهولت، فرآیند پرداخت از بسترهای الکترونیکی استفاده شده است تا این امر با صرف کمترین زمان و هزینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ایتام فرزندانی هستند که از نعمت پدر محروم شده اند و در حال حاضر 3785 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان همدان هستند، گفت: فرزند محسنین نیز به فرزندانی که پدر و مادر آن ها دارای بیماری های صعب العلاج هستند یا توانایی پرداخت هزینه های کودک خود را ندارند و یا فرزندان طلاق هستند، اطلاق می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر 2979 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان همدان قرار دارند، یادآور شد: دختران در صورت ازدواج نکردن تا 25 سالگی تحت حمایت قرار دارند و پسران در صورتی که در سال اول دانشگاه قبول شوند تا سرانجام دانشگاه تحت حمایت قرار دارند و اگر دانشگاه نروند تا 18 سالگی حمایت می شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7144

به "هر کارمند حامی یک یتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر کارمند حامی یک یتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید